Testat 4GB MsProDuo?

Fredde Meck

Ny medlem
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Scott 2005
Fungerar det med ett 4GB kort i en SE W800?
Har hört att den blir slö när man ska kolla låtlistan om man har fyllt hela kortet med musik.

Någon som vet?

Fredde Meck skrev:
2595445 Fungerar det med ett 4GB kort i en SE W800?
Har hört att den blir slö när man ska kolla låtlistan om man har fyllt hela kortet med musik.

Någon som vet?

prova fylla winamp me 4gig musik o kolla låtlistan...sen provar du me 1gig...tex

AndreasNo skrev:
2595463 prova fylla winamp me 4gig musik o kolla låtlistan...sen provar du me 1gig...tex
Jag har 15gb i mitt winamp, det går lika snabbt som med 1gb...

AndreasNo skrev:
2595481 visste jag skulle va tvungen att gå vidare med dethär..

prova på en dator med samma processorhastighet osv som i en mobiltelefon..
Jag försökte ladda in 370Gb i min winamp playlist men den slutade redan efter 65000 låtar... Jävla skitprogram som inte kan ladda hela playlisten......:huvet

Ja telefoen blir lite trött med stort minneskort i, sen hanterar väl inte alla firmwares 4GB kort så du kan ev tvingas skicka telen på uppgradering.....

Boris JR skrev:
2595502 Jag försökte ladda in 370Gb i min winamp playlist men den slutade redan efter 65000 låtar... Jävla skitprogram som inte kan ladda hela playlisten......:huvet

Ja telefoen blir lite trött med stort minneskort i, sen hanterar väl inte alla firmwares 4GB kort så du kan ev tvingas skicka telen på uppgradering.....

jag köpte min stationära för några år sen, lr massa delar o satte ihop den o ja tänkte, hmm.. jag fifflar ju rätt mkt me ftp o tankar hem massa o grejjer, så köpte väl typ de mesta man kunde få i hdd väg då tror ja, 160gig, de fick ju räcka till datorn jag använder oså får ja väl grejja några fler till servern sen, jag har fortfarande nu flera år senare 100 gig kvar på dendär hddn som jag aldrig använt :D .. ja har lite tråkigt så kände för o skriva en berättelse :D ..

Boris JR skrev:
2595502 Jag försökte ladda in 370Gb i min winamp playlist men den slutade redan efter 65000 låtar... Jävla skitprogram som inte kan ladda hela playlisten......:huvet

Har inte SE-mobiler ett sånt fiffigt program så man kan uppgraderar från mobilen på något vis?

AndreasNo skrev:
2595481 visste jag skulle va tvungen att gå vidare med dethär..

prova på en dator med samma processorhastighet osv som i en mobiltelefon..
inte det som påverkar, testa att fylla Hdn där du har windows installerat (om du kör det) och se om du märker någon killnad i prestand ;)

-Rosen- skrev:
2595613 inte det som påverkar, testa att fylla Hdn där du har windows installerat (om du kör det) och se om du märker någon killnad i prestand ;)

gaah..finns en miljon saker som spelar in på dedär.. kan även stänga ner varenda program så hux flux så går det lite fortare, osv osv osv..

det jag ville komma fram till var bara det att ju fler filer som ska läsas in ju segare blir det ju självklart...så antingen får man leva med att de går lite segare men man har fler låtar, eller så har man en låt o de går jättefort :D

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg