Testar du din oreggade RR hoj på gata ibland

estar du din oreggade RR hoj på gata ibland

• Antal röstningar
    0
Don Quixote skrev:
Neh, Anders borde sitta i bur. För gammal? Hon är 21, vad har du för krav? ;)

Här har ni en till på systershjärtat där hon är sig lik. Från samma tur. Notera frosten i gräset :)

Hon är INTE sig lik... vill minnas en helt annan utstyrsel på STCC i somras...

Don Quixote skrev:
Neh, Anders borde sitta i bur. För gammal? Hon är 21, vad har du för krav? ;)

Här har ni en till på systershjärtat där hon är sig lik. Från samma tur. Notera frosten i gräset :)

Jag e 22 då är ju saken klar :banana ska vi säga R1an + en påse chips för henne,

Ok jag ska sluta hetsa på din stackars syster, hur kan du vika ut henne i sporthoj :fatta! fy dig :hihi

Don Quixote skrev:
Jamenvisst, så sent som förra lördagen var jag o syrran ute en bra sväng. -2 grader och lite isfläckar :)

Du e fan kungen! Kan du inte dra storyn om grinden nu när höstmörkret är som mörkast...

Eller när pannlampan skade loss hem från Falkenberg

/Erik

Björn, har du inte förstått vad som händer om man låter syrrorna löpa fritt i depån? Rätt vad det är är det någon som snor din mest lojala och välutbildade medhjälpare!!

Varning.

Chrille skrev:
Björn, har du inte förstått vad som händer om man låter syrrorna löpa fritt i depån? Rätt vad det är är det någon som snor din mest lojala och välutbildade medhjälpare!!

Varning.

Jag snor inte.... jag lånar bara ett litet tag :rofl

Don Quixote skrev:
Har du många bilder av syrran i din samling?

Inte som jag tänker delge dig.... ovanstående är inte min utan låg redan här på SH.....

Edit: Kunde inte fota något på den gridshowen.... MrBlinds hoj bran ju upp på andra kvalet..... så vi hade ju onekligen lite att stå i just då!

Last edited:
Det har hänt att jag inte haft nåt annat val än att provköra hojen i samband med reparation.

På med jaktkamoflaget utanpå skinnstället, ICA-kasse på hjälmen (har ingen Fuzhat), och flickvännen ute på vägarna med vanen. Inte för det har hänt, men tanken var att jag skulle vara snabbare än en polisbil (inte tio eller en helikopter) och få tillräckligt med avstånd för att kunna gömma mig tillräckligt länge för att få in hojen i vanen och kränga av kamokläderna.

Jag skäms väl över att ha gjort så men det var tvunget.

pilsner

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back