Testa Reaktionsförmågan

Kan tillägga att världen båste cs spelare låg mellan 0.135 och 0.150. Jag menar inte mig själv då, men det kanske ni förstår?

:rolleyes:

Nu vet jag varför jag suger *såååå* fett i CS trots 3 års spelande till och från.... 0.229....

Upplever ofta att jag knappt hinner börja skjuta förrän jag är död om jag möter nån runt ett hörn tex...

Har en kille på jobbet som har reaktioner som en jävla kobra. Vet inte hur många gånger han tagit mig när vi mötts utan att jag fått iväg ett enda skott.

:mad:

Edit: Det är dock ganska lustigt att jag är mycket bättre i Q2. Det borde vara ännu mer reaktionsberoende ju....

0.176 på 1'a försöket.. det är jag nöjd med. =)
Önskar man var lika precis att flytta hårkorset (visst heter det så?) som jag är snabb att trycka =) ;)

Jidetoft skrev:
Potti och HeatoN är väl rätt bra tror jag.

jopp, det är sant, det finns jäkligt många bra cs-spelare! Potti o Heaton är väl de som fått mest uppmärksamhet. Det är svårt att säga vem som är bäst i CS, sånt går upp och ner hela tiden. Och det finns säkert nån skitbra där ute nånstans som inte får chansen att visa vad han går för heller.

MikkE skrev:
Aeg upp den här då :finger :hej

Jonne: Går ju inte att tjuvstarta, blir ju bara penalty då. Dessutom så byter den ju färg med olika intervaller.

Bifogat

• haha.jpg
    haha.jpg
    3.6 KB · Visningar: 2,123
0,165 är jag nöjd med :)

Den andra med 0,066 så råkade jag "slinta" och hade tur att det precis slog om. MikkE och Spik sätt 3 sådana snabba i en runda så att vi ser att ni inte tjuvstartar, ni är ju unga så det borde inte vara några problem :D

Bifogat

• reaktionstider.jpg
    reaktionstider.jpg
    16.1 KB · Visningar: 187
0.225 andra gången...jag suger :(
Kan det inte ha lita med musen att göra också? Om knapparna är "tröga" eller "lätta"?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman