Test efter uppgradering av mjukvara

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
såld Yamaha R7 -24 =(
Hej, testar bara skriva och se om forumet funkar som det ska. Fick ett error, men gick senare igenom ... lite orolig :D

test test

Spamma gärna ni också via mobil, dator, tapatalk osv :D :slicka
 
Tack! Blev lite orolig. Har ju gått fel förr ... :gnissla (denna gång fick jag 504 status mitt i uppgradering. Fakking Nginx)
 
Tack! Blev lite orolig. Har ju gått fel förr ... :gnissla (denna gång fick jag 504 status mitt i uppgradering. Fakking Nginx)
Kanske blir det drägligare om du uttalar det Engine Sex och tänker på bättre saker. :tummenupp
 
Provar bilder.. verkar inte fungera på iPad/Safari
...inte med Chrome på iPad heller...
 
Last edited:
Jag kan inte se bilder eller videor på iPhonen ibland.



Skickat från min ruttna PC i IKEA-soffan med fötterna på bordet.
 
Jag kan inte se bilder eller videor på iPhonen ibland.



Skickat från min ruttna PC i IKEA-soffan med fötterna på bordet.

Jag har ett speciellt filter för personer jag ogillar :gnissla

Nådå, men Apple-produkter stöds inte...

Eller jo men eh, tror det är generellt internetproblem snarare.

Är det problem via Tapatalk? För de hostar ibland vissa bilder hos sig och deras service kan ligga nere.
 
Jag har ett speciellt filter för personer jag ogillar :gnissla

Nådå, men Apple-produkter stöds inte...

Eller jo men eh, tror det är generellt internetproblem snarare.

Är det problem via Tapatalk? För de hostar ibland vissa bilder hos sig och deras service kan ligga nere.
Du e dum :mad:


Näe, jag använder inte Tapatalk, kanske ska prova det.
 
Jag kan varken läsa eller skriva i den här tråden.
 
Jag kan varken läsa eller skriva i den här tråden.

Mind blown!

tenor.gif
 
Jag kan inte längre klicka gilla på inläggen, varken i chrome/brave browser eller microsoft edge på dator och mobil. Senaste gilla-markeringen jag kan hitta på forumet är från 12:e april, så är nog inte själv med detta problemet.
 
I med forumets mjukvara nu är senaste möjliga stöds PHP7.1. Hade 5.6 och mellan dessa två versioner är det snudd 100% snabbare exekvering av PHP-koden.

Så, servern är nu mappad och klar! :brynad

Rapportera eventuellt buggar här så fixar jag dom!
 
Gilla funkar fortfarande inte..
Det registreras men vid uppdatering är det borta.
Android, dagensbildtråden..
 
Tack har löst Gilla-problemet också. Bara 8 år gammalt script, så ville inte funka i nyare mjukvaran. Men, köpte en uppdatering som löste det. :banana
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top