Test av nya kameran "Sanyo Xacti"

Hur har du fäst kameran?
Blir fan sugen på att köpa en...

Skickade ett PM till TS med ett par frågor om kameran, han får gärna svara på dem här istället då det säkert är fler osm är intresserade av att veta

Tillverkade ett eget fäste av ett plattjärn. Kameran har inte uttag för extern mic.

Haha, fan jag har suttit och väntat på att du ska slänga upp en filmsnutt sen vi träffades på rosenhill, och sen har jag missat att du redan lagt upp den:D

Härlig film Micke!:tummenupp :yoparty :banana

Schysst film med grym musik, jävlar vad ZX10:an verkar gå bra. Är den originaldrevad? Bygga fighter på en sån skulle va nått.... :drool

Nej. Det är den inte, utan på tanken ;) Musiken är där pga vindbruset.

Jag och ett par polare provade att täcka micken med en liten bit silvertejp på en liknande kamera och då försvann vindbruset men man hörde fortfarande motorljudet klockrent. Då var kameran dessutom fastsatt på styret på en streetfighter så all vin kom rätt på kameran.

Snyggt kört. Bra film!

Åhå, ett hedersutnämnande från filmens urfader :Bugar

Schysst film med grym musik, jävlar vad ZX10:an verkar gå bra. Är den originaldrevad? Bygga fighter på en sån skulle va nått.... :drool

Japp, originaldrevad. Fast med en del godis :yoparty

Jag och ett par polare provade att täcka micken med en liten bit silvertejp på en liknande kamera och då försvann vindbruset men man hörde fortfarande motorljudet klockrent. Då var kameran dessutom fastsatt på styret på en streetfighter så all vin kom rätt på kameran.

DET tackar jag för :tummenupp

Last edited:
ta ett lugnt om gaffeln läcker olja. Lite olja på broms eller däck kan vara otrevligt. ok film förövrigt. verkar vara prisvärd den där kameran.

Åhå, ett hedersutnämnande från filmens urfader :Bugar

Japp, originaldrevad. Fast med en del godis :yoparty

Haha, fan jag har suttit och väntat på att du ska slänga upp en filmsnutt sen vi träffades på rosenhill, och sen har jag missat att du redan lagt upp den:D

Härlig film Micke!:tummenupp :yoparty :banana

Blev en film på kvällen med, som jag kanske lägger upp. Beroende på om jag orkar konvertera skiten så att WMM tar den:)

ta ett lugnt om gaffeln läcker olja. Lite olja på broms eller däck kan vara otrevligt. ok film förövrigt. verkar vara prisvärd den där kameran.

Brukar sitta olja på däcket :näsblod Fast nu ska den underbart snälla sportbike hjälpa mig med det på onsdag:tummenupp

Last edited:
Vilken raka är det först i första filmen? :jagvillockså

Filmen känns skit konstig att titta på. Har du dragit ner hastigheten på filmen med 10% eller något? Trodde först att du åkte runt med någon glädjemätare eftersom det inte kändes så fort.
Men hastigheten som visas verkar stämma bra överens med övrig trafik. :va

Bra film annars :tummenupp

Mvh, Jens D.

Filmen känns skit konstig att titta på. Har du dragit ner hastigheten på filmen med 10% eller något? Trodde först att du åkte runt med någon glädjemätare eftersom det inte kändes så fort.
Men hastigheten som visas verkar stämma bra överens med övrig trafik. :va

Bra film annars :tummenupp

Mvh, Jens D.

What:va:D Nog du som ska dra ner på whiskeyn med 10%:D

Japp, det är det :tummenupp Bara slå till :tungan

Vilken raka är det först i första filmen? :jagvillockså

Tullinge flyg:tummenupp

Last edited:
Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back