Jag köpte en videokamera i helgen. Testade den när jag gjorde proffessionella stunt på min cykel.
Uselt filmat, uselt klippt, uselt cyklat.
Ni kanske kan få er ett gott skratt av min okunskap om att filma/redigera.
Länk borttagen innan jag blir lynschad och bannad.
Kommer igen med en riktig Hojfilm snart!
3,7 Mb
Uselt filmat, uselt klippt, uselt cyklat.
Ni kanske kan få er ett gott skratt av min okunskap om att filma/redigera.
Länk borttagen innan jag blir lynschad och bannad.
Kommer igen med en riktig Hojfilm snart!
3,7 Mb
Last edited: