S.a.n.d.m.a.n.
...
emullo skrev:2666725Med gat däck..
....utan luft i..... och med krokig fälg....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
emullo skrev:2666725Med gat däck..
samuel w skrev:2666763Ja det gjorde det visst, läser som en kratta. De räknas visst som gatdäck, supercorsa.
Pirelli's Dragon Supercorsa Pros till och med. Inte direkt vad jag vill kalla för "gatdäck". Det är ju ett av de vanligaste racedäcken, ivf här i Sverige och i de klasser som inte tillåter slicks. Så här skriver Pirelli om dem: " - Racing Tyre, homologated for public roads use, derived from top race winning pirelli product"Macke skrev:2666759Pirelli Dragon Supercorsa stog det väl?
Men de är DOT-märkta och får köras på gata. Riktiga racedäck, som mina DunlopBingo skrev:2666821Pirelli's Dragon Supercorsa Pros till och med. Inte direkt vad jag vill kalla för "gatdäck". Det är ju ett av de vanligaste racedäcken, ivf här i Sverige och i de klasser som inte tillåter slicks. Så här skriver Pirelli om dem: " - Racing Tyre, homologated for public roads use, derived from top race winning pirelli product"
Visst är det så. Men det känns likväl som att någon försöker narras här. Gör han om det där tricket med ett set Michelin Macadam blir jag imponerad. Men att sätta en bra tid med racedäck om sen hojta om att man gjort det med gatdäck känns kefft.Gustav O skrev:2666822Men de är DOT-märkta och får köras på gata.
Nänä, nu får du allt förklara dig. Är det dessa racedäck: http://www.raceshop.se/product_info.php?manufacturers_id=14&products_id=40 eller är det några andra däck?emullo skrev:2666839Hoppsan då..
Någons revir blev visst pissat på märker jag. flåt.
Bingo skrev:2666844Nänä, nu får du allt förklara dig. Är det dessa racedäck: http://www.raceshop.se/product_info.php?manufacturers_id=14&products_id=40 eller är det några andra däck?
Nu ska sanningen fram![]()
Den där sidan kollade jag redan innan. Där skiljer de inte på Pro och Pro SC. Faktum är att de inte ens nämner några Pro SC där... Du försöker inte dölja någon del av sanningenemullo skrev:2666850sc däcken ja, men han körde inte på sc.
En lång jävla länk nedan,, hoppas den funkar för Er.
Det finns SuperCorsa Pro, Och sedan SuperCorsa Pro Sc
Första sportdäck = jävligt bra iof..
Andra SC = race däck
http://www.pirellityre.com/web/cata...l/catalog/moto/MOTO_MV_SUPERCORSA_PRO_HIP.xml
Sanningen är framme
EDIT.. Annars håller jag med Sandström
Edit 2.. tyck vad Ni vill, Innerst inne tror jag att Ni är fina o snälla killar..
Såe.. annars tror jag att det är en fin hoj..
Kan inte tala för de andra (att Bingo är ond vet vi) men själv är jag en svärmorsdröm och det är kul att du håller med mig (det lär du inte göra om den aktuella testen jag förespråkar blir av och Ducatin "vinner", då kommer jag att lägga ned tid och framförallt själ i att hitta brister i testenemullo skrev:EDIT.. Annars håller jag med Sandström
Edit 2.. tyck vad Ni vill, Innerst inne tror jag att Ni är fina o snälla killar..
Bingo skrev:2666884Den där sidan kollade jag redan innan. Där skiljer de inte på Pro och Pro SC. Faktum är att de inte ens nämner några Pro SC där... Du försöker inte dölja någon del av sanningen![]()
![]()
Du tror fel, vi japskillar är onda![]()
Bingo skrev:2666832Men att sätta en bra tid med racedäck om sen hojta om att man gjort det med gatdäck känns kefft.
Don Quixote skrev:
The blade skrev:2666927J-vlar vad snygg den är. Har alltid tyckt att ducati haft en grymt tråkig design men denna är bland det snyggaste jag sett bortsett från nya MV agustan.
emullo skrev:2666932Ny MV ?.. Länkar tack.. Vem har designat nya MVn?
Opps, fel tråd, blev bara lite nyfiken.
The blade skrev:
emullo skrev:
DR-Zätare skrev:2667387Fast den där ser väl ut precis som "vanliga" F4 fast med extra mycket lullull och grejer?

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |