Tesla Stories

petrolpants

Medlem
Gick med
4 Jun 2013
Ort
Stockholm
Hoj
R nineT
Jag har blivit maniskt besatt i något som inte är på två hjul. Och det är i något så trivialt som i de inbyggda kamerorna i min tjänstebil Tesla Model 3 och dess videos. Det roligaste med bilen. Har varit sjuk nu och haft så mycket tid att gräva ner mig i det att jag började kontakta folk som lagt ut intressanta filmer för o höra mer om deras händelse.
Slutade i att jag fick idén att samla dessa Tesla stories, som jag fick tillåtelse av, i en miniserie på Youtube. Tänkte försöka lägga ut nått klipp i veckan. Lagt orimligt mycket tid på detta....... Så vore ju kul om det iaf fanns NÅGON annan person som också finner det intressant. ????

Första videon, med klipp från amerikanska tesla förare:

 
Gick med
29 Apr 2009
Ort
SUV country
Hoj
RD07A
Helt klart ett underhållningsvärde så länge du sållar bort alla våldsamt ointressanta incidenter som fyller din inkorg om du får snurr på detta.

-Gah!! Någon parkera kundvagn framför bilen :4skrika

..och sen får man misshandla sin konstnärliga sida i skapandet och klippa ner alt. snabbspola till tystnad/tagning/action mer än man först tror.
 

Plast

Småvild
Gick med
8 Jun 2006
Ort
Rosvik
Hoj
Road glide special 2020. Tenere 700 2021 R1 2000 KTM 890 Adv
Du får säga sen hur mycket youtube money det blir! :yoparty
 

petrolpants

Medlem
Gick med
4 Jun 2013
Ort
Stockholm
Hoj
R nineT
Jag spelade in en "kul" video, där jag drev lite med hur tesla ägare tvättar sina bilar.
jag tyckte de va kul iaf, men folk blev riktigt upprörda. jag tror jag missuppfattat hur seriösa vissa är med sitt bilägande. här är den iaf
 

doolar

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jan 2009
Ort
Limhamn
Hoj
BMW R1200RS -16 (sporttraktorn)
Jag spelade in en "kul" video, där jag drev lite med hur tesla ägare tvättar sina bilar.
jag tyckte de va kul iaf, men folk blev riktigt upprörda. jag tror jag missuppfattat hur seriösa vissa är med sitt bilägande. här är den iaf

Förklara för mig... Jag fattar inte, men vill gärna ha ett gott skratt. :D Tvättas Teslor annorlunda än vanliga bilar?
 
Nyheter
BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Top