Termignoni - Till vilken hoj?

Hatmpatn

Effektnörd
Gick med
23 Dec 2006
Hoj
None
Tjena alla hojåkare!

Hoppas att jag har placerat denna tråden i rätt del av forumet nu.

Det är så att jag har haft ett termignoni avgasrör liggandes sedan ett tag, men aldrig tagit reda på vad det är för hoj den ska sitta på. Då är min fråga, vet någon här vilken hoj detta avgasröret är till?
Och följdfrågan är.. Är termignoni rör attraktiva på marknaden, kan man få sålt det?

Mycket tacksam för svar!

p1010715qs3.jpg

p1010715qs3.jpg

p1010717la7.jpg

p1010718ue6.jpg

p1010719lr9.jpg

p1010720pg7.jpg

Ducati 749/999

Vet inte säkert om den passar bägge modellerna eller alla år. Borde finnas något serienummer på den.

/ Micke

Nej jag skojar inte med er :)

Saken är den att jag saknar(eller kan inte hitta) något serienummer på den, det är därför jag vänder mig till grabbarna på Sporthoj. Tack så mycket för svaret Kruger!

Ducati 749/999

Vet inte säkert om den passar bägge modellerna eller alla år. Borde finnas något serienummer på den.

/ Micke

Borde ju vara grövre på 999 än på 749. Passar troligtvis på någon av modellerna, har svårt att se att det skulle passa på bägge.

Nej jag skojar inte med er :)

Saken är den att jag saknar(eller kan inte hitta) något serienummer på den, det är därför jag vänder mig till grabbarna på Sporthoj. Tack så mycket för svaret Kruger!

Ehrm..*host*...*harkel*..

Last edited:
Är det bara den rördelen med som du har på bilden? Tänkte ifall det är ett helsystem eller bara sliponet.

/ Micke

Som sagt till 749/999 och JA det där är attraktivt på marknaden, termignoni låter så jäkla gött på en ducce, sicket muller den får.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg