Jag har lite för mycket fritid för tillfället och nu när motorn är i enduron igen så började jag fippla lite med RSV:n. Hade ju lösa tankar på turbo med de har jag lagt ner för tillfället pga ekonomi. Så jag börjde googla på vad man skulle få ge för ett par andra kammar och kanske tunnare topplockspackning men hittar inget vettigt, förutom kanske det här.
Men de verkar bara portat, planat toppen och ökat spjällhusdiametern(??). Jag vet att jag inte får höja varvet men vad kan jag göra för att sysselsätta mig? Kostar det inte så mycket och ger i alla fall lite blir jag glad. Power Commander sitter redan dit.
Nå vad säger ni proffs?
Killarna i länken påstår att de har en 1200 cc vev pågång. Låter dyrt men trevligt. Någon som har koll på någon annan firma?
Men de verkar bara portat, planat toppen och ökat spjällhusdiametern(??). Jag vet att jag inte får höja varvet men vad kan jag göra för att sysselsätta mig? Kostar det inte så mycket och ger i alla fall lite blir jag glad. Power Commander sitter redan dit.
Nå vad säger ni proffs?
Killarna i länken påstår att de har en 1200 cc vev pågång. Låter dyrt men trevligt. Någon som har koll på någon annan firma?
Last edited: