Teoriprovet

Glänsaren

Kan köra utan att kolla
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha RD125
Fy fan va gött att jag klarade teorin effter ett anntal försök där jag snubblat på mållinjen!!!!!Lyckan finner inga gränser hos mig, nu ska det firas det vill jag lova!!
Teoridelen är besegrad och praktikdelen kan börja...
FAAAN VAAA GÖÖÖÖÖTTTT!!!!!!!!! :squid

Ingen som har provet i datorn?
Skulle behöva det till min kära sambo..

Glänsaren skrev:
Fy fan va gött att jag klarade teorin effter ett anntal försök där jag snubblat på mållinjen!!!!!Lyckan finner inga gränser hos mig, nu ska det firas det vill jag lova!!
Teoridelen är besegrad och praktikdelen kan börja...
FAAAN VAAA GÖÖÖÖÖTTTT!!!!!!!!! :squid

Fan va gött Johan!!! Vad fick du för poäng? Beställ uppkörning direkt nu! Annars kan du få vänta på den ett jävla tag!

Re: Re: Teoriprovet

Poffer skrev:
Fan va gött Johan!!! Vad fick du för poäng? Beställ uppkörning direkt nu! Annars kan du få vänta på den ett jävla tag!

Ja jag är så jävla lättad!!!! Jag fick 52 poäng...Fatta om jag hade fått 51, vilken besvikelse det hade vart....Men jag hade tur, jag gjorde klart provet på typ 20 min, sen så kollade jag igenom alla frågor och på en fråga satt jag och kollade på i typ 10 min...Hade jag ändrat mitt svar där så hade jag vart underkänd, fan va tur att jag inte ändrade den :bow Ja jag har redan vart och beställt körlektioner och uppkörning, men jag kan inte börja övningsköra fören maj, lite segt men jag beställde dubbellektioner tätt inpå varandra så jag ska nog fixa det tills början av juni...

Mr. Dante skrev:
Ingen som har provet i datorn?
Skulle behöva det till min kära sambo..

Tips... http://www.teoriprov.com

beställ den för båge där..... det funkade för mig. Körde lite bonniers trafikskola också. Pluggade allt som allt 4 timmar och hade 2 fel. Fast å andra sidan hade jag redan b körkort så det hjälpte väl rätt så mycket.

körkortstest

jag kör med körkortstestet STR Media (tror det heter så) och det är det som trafikskolan använder samt det prov som är på riktiga teoriprovet, iaf snarlikt......ett väldigt bra test tycker jag... :tummenupp :tummenupp

SupraLemon skrev:
tvärtom, den svåra biten kvar :(

det beror på var och en vad man har svårt med !
själv så gick det bra när jag bara behövde köra i 10 min !har ju funderingar om jag ingentligen ska ha kortet som jag kör ! fick ju bara köra lagligt i 3 dagar sen rassade hojen för mig ! :(
/Micke

teorin har du bara dej själv att skylla om du missar.

körningen måste du själv kunna, och ha tur med uppkörningsgubben.

min kontrollant har kuggat nästan alla mina kompisar som haft honom i bil,men jag hade tur och klarade mej trots att han gnällde på 2 saker.
Lars heter han :rolleyes: hoppas jag inte får samma den 7:e maj...då jag kör upp för mellan mc :o

Snart

Skulle ha skrivit om 2 veckor men det blev uppskjutet till den 29 april... :( ska övningsköra sen under juni...
vet nån hur många lektioner man behöver ungefär... om man har typ 2 års moppe erfarenhet och sånt, jag har beställt 5, räcker det?

Skrev teorin till B kortet igår, utan att ha pluggat. Var en del nya frågor.. 55rätt men de duger.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra