Teoriprovet gick åt pipsvängen!

Teoriprov

Detta är mitt bästa tips, eftersom jag förlorat körkort o lite sådär, skrivit upp typ 5 gånger o klarat alla hehe.... :notme

Snacka med en körskola o be att få låna deras datorer, oftast kan man snacka till sig det utan att behöva gå på dyra o onödiga lektioner. Sen sätter man sig där och trycker i c:a 6 timmer i 2-3 dagar i rad. Man klarar av att köra en 1200 frågor på en sån session ungefär. Bara tryck in o spotta ut. Sen beställer man tid, någon dag innan provet, kör en runda på en 2-3 timmar. Fixat och klart. :hihi :D :rofl

Lycka till!

Asch synd! Bara bita ihop och plugga/läsa på som en dåre. Jag kuggade i tisdags och hade precis svårighet att veta vad som gällde på dom frågorna du nämnde. =) Gjorde en illustration i "Hantering av din hoj" avdelningen här på forumet =D Jag fick dock aldrig grepp på om man fick köra om en bil på höger sida trots svar. Jag läste i körkortsboken och där stod det att man fick köra om föraren tydligt visar tecken att han ska till vänster.

I vilken fall kuggade i tisdags med skitpoäng 47. Bokade ny tid och fick i slutet av April. Ringde dagen efter och frågade om ny tid och fick på fredagen som var. :tummenupp Klarade provet med 53. Själv tyckte jag det kändes som det gick bättre men skit samma, jag klarade ju det och det är ju huvudsaken. =D

Last edited:
Esquina skrev:
Asch synd! Bara bita ihop och plugga/läsa på som en dåre. Jag kuggade i tisdags och hade precis svårighet att veta vad som gällde på dom frågorna du nämnde. =) Gjorde en illustration i "Hantering av din hoj" avdelningen här på forumet =D Jag fick dock aldrig grepp på om man fick köra om en bil på höger sida trots svar. Jag läste i körkortsboken och där stod det att man fick köra om föraren tydligt visar tecken att han ska till vänster.

I vilken fall kuggade i tisdags med skitpoäng 47. Bokade ny tid och fick i slutet av April. Ringde dagen efter och frågade om ny tid och fick på fredagen som var. :tummenupp Klarade provet med 53. Själv tyckte jag det kändes som det gick bättre men skit samma, jag klarade ju det och det är ju huvudsaken. =D

Gött, grattis! :tummenupp
Jädra tur du hade som fick en sådan kort väntetid, jag fick den 4e maj. :/ Ringde och frågade idag, men den tidigaste fanns den 30 april. :död Känns lite surt, för hade man haft 4 fler rätt så hade man haft en uppkörningstid då istället.

Aja, skall lyda era råd så kanske det går bättre: PLUGGA, PLUGGA, PLUGGA & Datorprov :p

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien