Bah, varför skall man gå tillbaka och ändra när man väl gjort provet en gång? Gick igenom det först lugnt och sansat och markerade en del frågor jag var lite osäker på. När jag sedan svarat på de frågor jag markerat så hade jag ca. 15-20 minuter kvar. Så jag tänkte att jag lika gärna kunde gå igenom provet igen och se om det såg bra ut. Det skulle jag inte gjort. För dom man var säker på i förstaläget blev man plötsligt osäker på av någon anledning. "Men vänta lite nu... detta är väl mer logiskt? :kocko ". Det var säker 5-6 frågor jag gjorde sådär på så det blev fel. Man kände ju liksom att man måste ändra på något iaf. Nåja, lyckades iaf skrapa ihop ynka 48 poäng. 
Man lärde sig att man skall lita på sin första tanke när det gäller sådana här prov.
(försöker se positivt på det :/ )
Någon som vet städer som har förarprovskontor lite utanför Göteborg? Kanske inte är så stort tryck på de lite mindre orterna. Fick tid igen den 4e maj, men det är ju måttligt upphetsande att vänta en månad till.

Man lärde sig att man skall lita på sin första tanke när det gäller sådana här prov.

Någon som vet städer som har förarprovskontor lite utanför Göteborg? Kanske inte är så stort tryck på de lite mindre orterna. Fick tid igen den 4e maj, men det är ju måttligt upphetsande att vänta en månad till.