Teoriprovet 10 ifrån eller?

BlueNinJa skrev:
okay tack:) men för att träna på det e det väl bara att läsa Körkorts boken några gånger då eller?

Japp det går fint det, komplettera gärna lite med körkortsprogram, finns och hämta hem på DC eller kazaa... alldeles gratis ;)

Esquina skrev:
Japp det går fint det, komplettera gärna lite med körkortsprogram, finns och hämta hem på DC eller kazaa... alldeles gratis ;)

jo jag har nått körkort frågor nånting som är ganska lik dom som är på bilskolan kanske funkar bra?så har jag ju också har jag bonniers kanske det funkar det me :)

Blueninja >> Fyller du år den 28 Juni? Jag ska göra teori provet samma dag klockan 12:00 :tummenupp

BlueNinJa skrev:
jo jag har nått körkort frågor nånting som är ganska lik dom som är på bilskolan kanske funkar bra?så har jag ju också har jag bonniers kanske det funkar det me :)

Japp, sök bara på körkort och tanka ner alla möjliga program... du förlorar inget på det liksom. Det är lite formuleringar och såklart en del andra frågor som ställs beroende på program.

Angående dom är kk proven som finns till dator att plugga till , en lite rolig sak var att på ett av dom proven så var frågan hur många % broms man använde fram respektive bak , på ett av dom var det 80/20 , på ett annat 70/30 och när jag gjorde proven fick jag svarsaleternativ som var bland annat 55-80% fram , eller 80-95% fram , blev lite att tänka då men jag hade rätt på den. :)

marcus_136 skrev:
Angående dom är kk proven som finns till dator att plugga till , en lite rolig sak var att på ett av dom proven så var frågan hur många % broms man använde fram respektive bak , på ett av dom var det 80/20 , på ett annat 70/30 och när jag gjorde proven fick jag svarsaleternativ som var bland annat 55-80% fram , eller 80-95% fram , blev lite att tänka då men jag hade rätt på den. :)

hur tänkte du dådå?
uteslutnings metoden? ;)

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard