Teoriprov

obidobi

Ny medlem
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
GPX 750R
JAAAAAAAAAAA! Så var teoriprovet avklarat och uppkörning bokad till den 17:e maj.

Var bara tvungen att uttrycka min glädje över att lyckas med teorin med god marginal (54p) när man misslyckades förra veckan med 50p. Gött som faan kanske kan bli ett MC kort till sommaren trots allt!

PS. WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :banana .DS

Grattis! Jag klarade min uppskrivning i november i fjol jag :banana Dock är jag mest orolig för körningen då jag enbart kört moppe förut. Sitter här på sporthoj och läser alla inlägg om motstyrning, garagevändning och allt vad hojåkning innebär och det slutar väl med att jag får mardrömmar :hihi Men har man gett sig fan på det så ska det väl gå också tycker man, lycka till med uppkörningen!!!!!
/Sussi

Grattis !
Hoppas jag hinner före, kör upp den 4'e maj.
Om jag kuggar så kommer jag att gnaga av min vänsterfot eller nåt, längtar såååååå efter att få köra.

Grattis!!! :tummenupp

Skrev upp i januari och har uppkörning den 14:e Maj så man börjar ju bli lite nervös, jag går ju inte på nån körskola heller så det blir till att försöka fixa allt mer eller mindre själv.

Samma här $noop, ingen körskola. Däremot hade dem en tid ledig den 3:e maj oxå.. snacka om att jag blev paff när hon sa d.. hade räknat med typ mitten av juli lr nåt :)

Helvete va götttttt!! grattis! skrev igår och fick 50 :( värsta jag varit med om, var så deprimerad, men det positiva, jag fick ny tid nästa vecka på tisdag här i sollefteå, igår när jag skrev åkte jag upp till övik för att skriva... men fan va gött ett nytt försök, rå plugg nu! :tummenupp

Grattis, jag har klarat min med, den 9/3 och nu håller jag bara på o kör =) så jävla härligt alltså!!

Hoppas med att jag tar mitt kort till sommaren, så vi kanske ses ute på vägarna i GBG??

obidobi skrev:
Samma här $noop, ingen körskola. Däremot hade dem en tid ledig den 3:e maj oxå.. snacka om att jag blev paff när hon sa d.. hade räknat med typ mitten av juli lr nåt :)

Då e det bara att hålla tummarna att man klarar körningen på första försöket nu då :gnissla Annars får man säkert vänta i en evighet.... :död

Har iofs skrivit upp mig för 3 körlektioner så man lär sig hur garagevändningen funkar riktigt...

snowwhite skrev:
Grattis, jag har klarat min med, den 9/3 och nu håller jag bara på o kör =) så jävla härligt alltså!!

Hoppas med att jag tar mitt kort till sommaren, så vi kanske ses ute på vägarna i GBG??

Tycker jag absolut vi ska göra! borde ju ha ungefär samma skicklighet i körningen :tummenupp

$noop skrev:
Då e det bara att hålla tummarna att man klarar körningen på första försöket nu då Annars får man säkert vänta i en evighet....

Har iofs skrivit upp mig för 3 körlektioner så man lär sig hur garagevändningen funkar riktigt...

Håller med. *fingers crossed* iofs är d ju bara terrorisera VV typ 1 gång per timme tills man får en ny tid :D

Grattis killar o tjejer! Kul med lite nya förmågor på hoj, ju fler dess bättre :banana Ni verkar haft flyt med uppkörningstiderna iaf, när jag bokade förra året fick jag vänta två o en halv månad på uppkörning. Klarade det på första försöket som tur var :yoparty Lovar att hålla tummarna för er :tummenupp

Coola Ola skrev:
Grattis killar o tjejer! Kul med lite nya förmågor på hoj, ju fler dess bättre :banana Ni verkar haft flyt med uppkörningstiderna iaf, när jag bokade förra året fick jag vänta två o en halv månad på uppkörning. Klarade det på första försöket som tur var :yoparty Lovar att hålla tummarna för er :tummenupp

Gott alla tummar hjälper och behövs :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...