Wilcan
Socialdemokrati är klassförräderi.
Tjaaooo.. Teoriprov för 3e gången imorgon då. Första gången fick jag 3 poäng ifrån, andra 2 poäng ifrån. Nu jävlar gäller det, annars kan jag glömma uppkörningen den här säsongen. Inget lycka till å sådant som bara sätter en på mer press nu.
Aja, huvudelen.
Tycker MC-boken jag har, 5e upplagan är rättså svårläst, står inte överdrivet mycket i den och är väldigt svår att hitta i.
Så skulle behöva några snabba på ett par frågor där jag inte finner svar genom teoriboken. Båda teoriproven jag har haft har varit identiska förrutom ca 2 frågor, så det är några som jag alltid lyckats kugga på.
En handlar om bromsvätskan om jag inte har fel för mig, frågan var ungefär så här formulerad.
"Bromsvätskan försvinner snabbt, vad är anledningen?"
Svar;
1. Bromsvajern är feljusterad
2. Bromsklossarna är utslitna
3. Bromsskivorna är utslitna
Tackar på förhand om någon skulle kunna hjälpa mig med den här mekaniska frågan.
Aja, huvudelen.
Tycker MC-boken jag har, 5e upplagan är rättså svårläst, står inte överdrivet mycket i den och är väldigt svår att hitta i.
Så skulle behöva några snabba på ett par frågor där jag inte finner svar genom teoriboken. Båda teoriproven jag har haft har varit identiska förrutom ca 2 frågor, så det är några som jag alltid lyckats kugga på.
En handlar om bromsvätskan om jag inte har fel för mig, frågan var ungefär så här formulerad.
"Bromsvätskan försvinner snabbt, vad är anledningen?"
Svar;
1. Bromsvajern är feljusterad
2. Bromsklossarna är utslitna
3. Bromsskivorna är utslitna
Tackar på förhand om någon skulle kunna hjälpa mig med den här mekaniska frågan.