Teoriprogram

duke007

bästa kille
Gick med
8 Jun 2005
Hoj
R1 2006
Tjena jag har fått underkännt på provet 2 gånger nu.Men när jag pluggar kan jag ju fan allt,,Så tänkte hör med er om någon har något bra dataprogram (teoriprogram)...& skicka över.. :Bugar

duke007 skrev:
Tjena jag har fått underkännt på provet 2 gånger nu.Men när jag pluggar kan jag ju fan allt,,Så tänkte hör med er om någon har något bra dataprogram (teoriprogram)...& skicka över.. :Bugar

Tjena, det finns ju typ Bonniers och likande program. Problemet med dom tycker jag är att dom känns så väldigt annorlunda än frågorna som är på riktiga provet.

Jag tog B-kort 2000. Och A-kort nu 2005. Jag köpte en mc-bok på en bokhandel och så gjorde jag dom här frågorna. Dom är nästan exakt lika formulerade som riktiga provet, tror faktiskt det var nån fråga som var samma som vv-provet!

Man köper ett papper med användarnamn & lösenord på trafikskolan.

http://korkort.com/distanstest/

Jag har väl hyfast lätt för att plugga, gjorde internetfrågorna 2 dagar innan, och läste lite i boken, och jag klarade provet på första försöket. Du som gjort provet 2 gånger vet ju att det är typ 5 pissfrågor om mc i princip, resten är vanliga trafikfrågor. Men mitt tips är internetfrågorna.

//Roger

Last edited:
Det finns väl mycket annat som inte har med supermotard att gör här inne med,men det verkar som att du mår jävligt dåligt över det.Har du inget bättre för dig.Man använder internät till att få info & prata med folk... :kocko

duke007 skrev:
Det finns väl mycket annat som inte har med supermotard att gör här inne med,men det verkar som att du mår jävligt dåligt över det.Har du inget bättre för dig.Man använder internät till att få info & prata med folk... :kocko

Jo visst, men det finns en forumdel för generellt mc-snack.

duke007 skrev:

Finns ett program som heter typ "Teorifrågor" eller nåt liknande som kommer med ett antal frågor som faktiskt är exakt samma som VV-provet och ett antal som är väldigt snarlika. Sök på Körkort MC eller nåt sånt på DC så hittar du nog vad jag menar... :)

duke007 skrev:

Var skrev jag att jag mår dåligt?

Du postade i fel forumdel. Inte hela världen att du inte visste det. Men nu gör du. Bra va? :tummenupp
Ett bra tips är oxå att testa sökfunktionen.

Peace

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...