Ten7 Cradle

Benke

Hojåkare?!
Gick med
2 Nov 2003
Hoj
Får nöja mig med trampcykel
Beställde nyss en Ten7 Cradle, med USD-gaffel!
Ska bli så jävla fett när den anländer om alldeles för lång tid! :yoparty

Någon mer som har beställt!?

Edit: bilder på förra modellen ten7 dirtmaster

Bifogat

• newbike3.jpg
    newbike3.jpg
    81.8 KB · Visningar: 968
  • bruken.jpg
    bruken.jpg
    40.2 KB · Visningar: 147
  • cradleframesmall.jpg
    cradleframesmall.jpg
    39.4 KB · Visningar: 144
Benke skrev:
Beställde nyss en Ten7 Cradle, med USD-gaffel!
Ska bli så jävla fett när den anländer om alldeles för lång tid! :yoparty

Någon mer som har beställt!?

Edit: bilder på förra modellen ten7 dirtmaster

fy fan va dom går!

blev duktigt piskad av en sån igår!
hade inte en suck med min 14E

ja jag hade funderingar på den... men hann inte med gruppköpet!
så nu får man väl pynta lite mer.. grrr

CoSmoZ skrev:
ja jag hade funderingar på den... men hann inte med gruppköpet!
så nu får man väl pynta lite mer.. grrr

Jaså, är alla platser upptagna nu?
Dock kan jag säga som såhär att det inte är så jävla ball o vänta till mitten av januari när jag blev tillsagd 1december! :mad:
Men den som väntar......................................................................................................................han väntar....................och väntar! :hihi

Edit: Såg på www.fiddy.se att de har fåtal bonusplatser kvar? Kanske inte uppdaterat? Vad vet jag....

Den där är nog bra den. Det ska väl vara typ samma grejer som PitPro fast lite mer och lite bättre. Jag ska skaffa cradleförstärkningarna i vår när hoppsäsongen kommer igång. Jag kör en X-treme med PitPro motor med massa extragrejer på. Ruskigt kul är det.

Detta kommer bli min första minicross och min abstinensstillare under vintern och en ev. studentperiod. Har bara testat riktig kinaskit innan, men blev helsåld ändå! Sen får man väl fixa ett motardkit till våren och prova lite gokartbanor! :yoparty

Benke skrev:
Detta kommer bli min första minicross och min abstinensstillare under vintern och en ev. studentperiod. Har bara testat riktig kinaskit innan, men blev helsåld ändå! Sen får man väl fixa ett motardkit till våren och prova lite gokartbanor! :yoparty

Kommer du te Oskarshamn nån gång får du komma o rejsa me oss på "vår" motard bana eller crossbana vi kör varje onsdag o lördag motard (övriga dagar cross)

msn.jpg

MotardFighter skrev:
Kommer du te Oskarshamn nån gång får du komma o rejsa me oss på "vår" motard bana eller crossbana vi kör varje onsdag o lördag motard (övriga dagar cross)

Inget är omöjligt! Ska bara se till att dra ihop fler polare till att köpa också, så man slipper köra själv!

mm såg det!.. =) fick precis mail att det fanns platser kvar!..
men jag vill absolute inte vänta för länge.. för då blirre en Fym extreme
istället el. en Pitpro..

MotardFighter skrev:

MEN varför har ingen sagt att de åks fiddy i O-hamn för, hade jag vetat det skulle jag köpt fiddy för längesen :mad:

Bor ju i Westerwik :)

CoSmoZ skrev:
mm såg det!.. =) fick precis mail att det fanns platser kvar!..
men jag vill absolute inte vänta för länge.. för då blirre en Fym extreme
istället el. en Pitpro..

Var också inne på Fym Xtreme innan, men får sitta snällt o vänta...
Ändå inte väder att köra i för tillfället (ja, jag vet att man kan ta mer kläder o dubbdäck, men har man inte pengar så...) Nåväl, ska iaf bli riktigt skoj när man väl får sin efterlängtade Ten7 :banana
Och när den väl kommer så ska jag köra även om jag inte har råd till varma kläder eller dubbade däck! :yoparty

Slappa skrev:
MEN varför har ingen sagt att de åks fiddy i O-hamn för, hade jag vetat det skulle jag köpt fiddy för längesen :mad:

Bor ju i Westerwik :)

Då får du helt enkelt ta och inhandla dig en till våren nu då! Om du inte vill hänga med och åka på isen (om de blir nån) Det börjar bli ganska stort me fiddy i Oskarshamn nu! Många som har och många som ska beställa!

yeaahh... bror & ja knep 2 av dom 4 sista platserna...
så nu har man en Ten7 cradle på G.. hoppas man gjorde rätt i att välja 107cc istället för 125:an ..hmm & ja sket i oljekylaren..

Men hojjen verkar helt klart frän!.. den nya motorn som lev. i C4 ska vara så jäkla grym... =)
Ramen är en förstärkt SDG orginal så den böjer man inte i första taget!!

Det jobbiga nu är att vänta tills i mitten på januari! på att få dom *suck*

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back