Ten7 cradle C10 2008 eller annat?

GuitarCow

Cross rookie
Gick med
18 Apr 2008
Ort
Luleå
Hoj
Snakepit Constrictor eller ten7 C10 08 beställes nästa vecka.
Vet någon något om denna hoj? Vilken hoj ska man köpa för max 16.000kr?
Blir köp nästa vecka därför behöver jag lite hjälp så man inte köper grisen i säcken.
 
Utan tvekan hade jag köpt en pitpro lite om jag skulle spenderat de pengarna.

Vet inte om det är tillåtet att hänvisa till andra forum men testa att kika på www.fiddy.se om du vill ha mer goda råd.
 
http://www.swebike.se/index.php?cPath=47_405

Är riktigt mycket för pengarna. Köpte en själv för några dagar som gått ca en timme. Min har 150cc lifan, rostfritt avgas, högeffekt kolv, trimkam, weston gaffel och en massa annat. Om du inte handlat än så kan jag kanske släppa den för rätt pengar.
Jag råder dig att åtminstone testa skillnaden på fiddy och midsize innan du handlar för så mycket pengar.
 

Bifogat

  • 8203374215.jpg
    8203374215.jpg
    30.8 KB · Visningar: 95
  • 8226560200.jpg
    8226560200.jpg
    50.7 KB · Visningar: 181
  • 8232311842.jpg
    8232311842.jpg
    65.7 KB · Visningar: 137
  • 8246482659.jpg
    8246482659.jpg
    67.8 KB · Visningar: 166
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top