Säg mig då hur du kan tro att jag är så dum att jag lägger ut sådant från mitt nuvarande jobb? Har jobbat på flera ISP's

Men du har en poäng, vissa kanske inte förstår sig på sådant och tar det personlig. Ja tar bort bilden
Ja, precis så tänkte jag, jag har faktiskt aldrig själv haft problem med just telia, det är väl endast där jag tycker att allt funkar, inklusive kundtjänst, ÅAS är det ett gammalt företag, med lång vana av problemhantering.
Jag vet inte om du läser "User friendly" eller ser TV serien med folk som jobbar på support (jag har bara sett enstaka avsnitt själv), men det är väl ungefär så man känner sig om man sitter på support kan jag tänka mig.
I någon tråd tidigare här om kundtjänster skrev jag "om jag någon gång har en riktigt kass dag på jobbet, så brukar jag tänka på alla stackare som sitter på kundtjänster runt om i landet och får ta skit från två håll"
Senast i dag ringde jag en bredbandsbolagets kundtjänst och var förbannad, och mitt halebop strulade också i dag, men dom har bara kundtjänst på nätet

och där stod jag med enbart min mobiltelefon med slut pengar på kontantkortet och försökte surfa in till deras kundtjänstsida som inte funkar från mobiltelefonen...
Jag är övertygad om att TeliaSoneras kundtjänst är bättre än dom två.
Jag har BBB 24mbit. 349 kr/månad och då ingår telefon utan extra kostnad. Man betalar bara det man ringer för.
Förutom att på mina tre senaste fakturor från BBB har dom ändå påfört mig den fasta kostnaden för telefoni (99:-/mån), vilket jag tre gånger har ringt till kundtjänst för att rätta till.
Innan dess hade jag Telia, där stämde dom skyhöga fakturorna varje gång