Deztallica
Ny medlem
Jag, eller rättare sagt min mor beställde BBB 10 MB/s istället för telias runkiga 0.5 skit.
Första datumet var någongång i MAJ! Och nu för, va kan det ha varit, 2 veckor sen, så ringde morsan o klaga, och hotade med att vi skulle byta till tele 2, då sa dom bara "gör det, då kostar det avkopplingsavgift"
Då sa hon bara att hon skiter i o betala, så då jävlar fick dom fart...
så då fick vi den fulla lilla lådan, och på pappret stog det 2004-08-06...
Så jag ringde support och frågade om dom visste va de va för datum!
Och det var ju inte deeeras fel, det var ju "scanova" eller liknandes fel, och han kollade i deras jävla rapport, och det stog den 6:e, men att det INTE var inkopplat...
Vaffan ska det ta 5 månader att få byta bredbandsleverantör?
Va har ni, hur tycker ni det funkar, såg en tråd om det förut, men den hittar jag inte :kocko
Första datumet var någongång i MAJ! Och nu för, va kan det ha varit, 2 veckor sen, så ringde morsan o klaga, och hotade med att vi skulle byta till tele 2, då sa dom bara "gör det, då kostar det avkopplingsavgift"
Då sa hon bara att hon skiter i o betala, så då jävlar fick dom fart...
så då fick vi den fulla lilla lådan, och på pappret stog det 2004-08-06...
Så jag ringde support och frågade om dom visste va de va för datum!
Och det var ju inte deeeras fel, det var ju "scanova" eller liknandes fel, och han kollade i deras jävla rapport, och det stog den 6:e, men att det INTE var inkopplat...
Vaffan ska det ta 5 månader att få byta bredbandsleverantör?
Va har ni, hur tycker ni det funkar, såg en tråd om det förut, men den hittar jag inte :kocko