Telefonvetande...

Vad det gäller batterier är det som många säger: de ska laddas ordentligt första gången! Upp till 24 timmar! Om man laddar 4 timmar så verkar dom fulla enligt mätaren, men det där lilla extra har inte kommit i dom! Om man tänker att man kan ladda lite första gången för att ge den en ordentlig laddnign senare är det fel! Man kan aldrig ladda ett batteri högre än vad som laddades första gången!

Vad det gäller abonnemang - kompis eller vad det nu må vara:

Man kan få nästan vad som hellst för en krona! MEN man får binda sig i 24 månader. I vissa fall med 200:- i avbetalning per månad! Även kompis fungerar så fast där kostar det "bara" 60:- extra per månad! Sen kostar själva abonnemanget 135:- så det blir 200:- ändå! Ta det gånger 24! Tatam: 4800:-

Vill du/ni bli av med Vodafone teman mm i Sony Ericsson lurar kan jag fixa det :) kostnad endast en provkörning o 100 riksdaler :tummenupp
Brukar lösa att dom e sega o så, så får man mer plats för bilder o sånt..
Kan ta bort operatörslås ochså om de e intressant!
//B

xtreme skrev:
Vad det gäller batterier är det som många säger: de ska laddas ordentligt första gången! Upp till 24 timmar! Om man laddar 4 timmar så verkar dom fulla enligt mätaren, men det där lilla extra har inte kommit i dom! Om man tänker att man kan ladda lite första gången för att ge den en ordentlig laddnign senare är det fel! Man kan aldrig ladda ett batteri högre än vad som laddades första gången!

Vad det gäller abonnemang - kompis eller vad det nu må vara:

Man kan få nästan vad som hellst för en krona! MEN man får binda sig i 24 månader. I vissa fall med 200:- i avbetalning per månad! Även kompis fungerar så fast där kostar det "bara" 60:- extra per månad! Sen kostar själva abonnemanget 135:- så det blir 200:- ändå! Ta det gånger 24! Tatam: 4800:-

Jo, men i mitt fall vardet abbonemanget jag varute efter....

BillSkullman skrev:
Vill du/ni bli av med Vodafone teman mm i Sony Ericsson lurar kan jag fixa det :) kostnad endast en provkörning o 100 riksdaler :tummenupp
Brukar lösa att dom e sega o så, så får man mer plats för bilder o sånt..
Kan ta bort operatörslås ochså om de e intressant!
//B

Provkörning? Hmmmm....

100kr.... Hmmmm....

Då vet jag det... :tummenupp

Mingves skrev:
Gäller bara de gamla batterierna som fanns för typ 100år sedan...

Stämmer lika bra idag, ladda på första gången så ska du inte ha problem senare och får längre livs/standbytid. Visserligen ser batterierna lite koolare ut och blivit mindre för att passa men tekniken bakom är relativt lik den gamla.

Villee skrev:
Stämmer lika bra idag, ladda på första gången så ska du inte ha problem senare och får längre livs/standbytid. Visserligen ser batterierna lite koolare ut och blivit mindre för att passa men tekniken bakom är relativt lik den gamla.
RTFM...

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back