telefonsamtalet!!-en killes värsta mardröm!!!

För drygt två år sen råkade jag ut för något liknande: Syrran mutade en polare att ringa mig från Uddevalla Tingsrätt angående ett faderskapsmål.

Det tar ett tag innan huvudet börjar funka som det ska när man får höra en sån sak.

Btw. Det var första april så klart.

Markus skrev:
Är det Rix-grejen, om någo nsom var på smällen sen semesterresan?

Bah, Rix suger...vi snackar Morrongänget på Radio City Göteborg :7peta
Det är dock den busringningen du pratar om ja :)

Ha ha ha, fy fan va elakt. Kul...men förbannat elakt. Tur dom inte skämtade med en annan på det viset, vet inte vad man hade sagt för dumheter i radion :3freak

Chrille skrev:
För drygt två år sen råkade jag ut för något liknande: Syrran mutade en polare att ringa mig från Uddevalla Tingsrätt angående ett faderskapsmål.

Det tar ett tag innan huvudet börjar funka som det ska när man får höra en sån sak.

Btw. Det var första april så klart.
hehe,funderade på att göra samma till en polare för ett tag sen.vi hade vatt ute på puben o han hade minneslucker....men jag kunde inte va så elak :Dhan hade dragit hem en tioitrebrud....

hum, den där är fan inte lätt :P haha.. fan va elakt. :P tänk om killen hade brytit ihop totalt.. :pannkyss

Fick den på mailen för nån vecka sen. Det roligaste är när hon frågar om det inte ska bli roligt med ett barn och så svarar han typ; "Ja det var la för jävla roligt..."

Sen säger han väl typ "öhh.. jaeh..nä!" hela tiden. hähä :D

jag undrar om killen har hämtat sig än. Det lät ju som att han knappt fattade att dom skojade med honom

:jisses

En polare vart lurad på det där sättet,då ringde tjejkompisen till tjejen och berättade..Hon är en sån som inte kan va seriös,men hon lyckades verkligen.Det svartnade för ögonen på honom och han svimmade nästan :D

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg