Nu har jag haft strul med min telefon i snart 2 veckor.
Jag kan inte ta emot SMS från, som det ser ut just nu, tele2 abonnenter.
Jag har varit hos The Phone House där jag köpte luren och de har uppdaterat telefonen men fortfarande samma problem. Jag har varit hos Telenor och bytt SIM-kort och fortfarande samma problem. Jag har ringt till både Telenor och Tele2 och försökt att felsökt och snackat med tekniker och kärringar men fortfarande samma problem! VAD FAN SKA JAG GÖRA!!!!
Jag kan inte ta emot SMS från, som det ser ut just nu, tele2 abonnenter.
Jag har varit hos The Phone House där jag köpte luren och de har uppdaterat telefonen men fortfarande samma problem. Jag har varit hos Telenor och bytt SIM-kort och fortfarande samma problem. Jag har ringt till både Telenor och Tele2 och försökt att felsökt och snackat med tekniker och kärringar men fortfarande samma problem! VAD FAN SKA JAG GÖRA!!!!