teknisk pers i sthlm som mot bet kan byta batteri

Denna tråd har potenciale

:Attackborra ftw!! :glömdet

Skulle du ta 500 spänn av en tjej för ngt som tar max 10 minuter med vänsterhanden....vilken riddare du är!

Tja, klarar hon det inte själv (vilket hon har alla förutsättningar att göra, det är ju inte direkt svårt) så gäller tillgång och efterfrågan. Att vara ridderlig får någon annan sköta.
Och mindre än 500 har jag inte tagit för att släpa röven ur sängen någon gång de senaste åren iallafall.

Bäst vore ju om någon kan ta en snabbkoll på den innan du köper nytt batteri. Chansen är ju att det är något annat som felar (vet inte hur mycket felsökning du redan gjort).

Hoppas du får hjälp innan nästa helg. Själv kan jag inte ge mer än forumassistans om du inte vill stoppa hojen i ett vadderat kuvert och skicka den med posten.

*asg* Kändes inte som att det attans problemet skulle kunna få mig att sitta här och flina några timmar senare. Tack för alla tips och "erbjudanden". *lol*

KGK har lovat att komma förbi och hjälpa mig imorrn, så jag hoppas att det löser sig. Jag köper ett nytt batteri, det gamla har stått på laddning hela vintern och la av efter en vecka, så det känns som att skjuta problemet framför sig att ladda det igen.
Om det nu är batteriet? Det märker vi imorrn.

Erkänn, han snodde mina pengar till söndagsfyllan och erbjöd sig göra det för 400?
För var det så att han erbjöd sig göra det gratis ska jag fan ringa honom när det är dags att lägga på vinterdäcken. Jag vet ju inte riktigt hur man gör...

Erkänn, han snodde mina pengar till söndagsfyllan och erbjöd sig göra det för 400?
För var det så att han erbjöd sig göra det gratis ska jag fan ringa honom när det är dags att lägga på vinterdäcken. Jag vet ju inte riktigt hur man gör...

Men SJÄLVKLART gör han det gratis! Han tar t.o.m med sig verktyg! Det verkar också vara väldigt svårt att ordna det här, han sa att då skulle han även vilja borra, men skulle ta med sig verktyg till det också sa han! Väldigt fint och generöst av honom tycker jag. :)

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back