Tecken vid poliskonroll

Det kan vara en drogpåverkad förare..en stulen hoj, en utan körkort som inte kan köra hoj ??

i ena tråden ska man skjuta idioter som kör hoj i nästa så ska man varna för polisen....kan var samma idiotförare....

Jag har slutat varna andra för poliskontroller. för länge sedan....hoppas det hjälper polisen lite i sitt arbete att rensa lite bland odugliga förare....

Jag håller med dig, det kan ju vara en alkis eller nått som kommer undan sheriffen och sernare kör ihjäl nån du känner. Nä jag har slutat varna för länge sen jag också. Det är faktiskt sällan som länsman bara är ute för att jävlas

jag brukar ta fram en stor skylt jag har med mig så håller jag upp den där det står.. varning snutkontroll..samtidigt som jag skriker samma sak allt vad jag kan till alla jag ser.

Jag håller med dig, det kan ju vara en alkis eller nått som kommer undan sheriffen och sernare kör ihjäl nån du känner. Nä jag har slutat varna för länge sen jag också. Det är faktiskt sällan som länsman bara är ute för att jävlas

När jag är utråkad så åker jag och blinkar med helljusena på ren djävulskap!

:cdevil :hihi

Man ser många bromljus tändas i backspegeln :D

När du ändå är igång så använd andra armen med...du lär se ut som om du försöker lyfta! :D

"Flight G S X R 7 5 0 is ready to take off"
"You are clear to take off!"
"Flight G S X R 7 5 0 is lifting...."
"Happy flight!"

:rofl

Underbart hahahahahaha garvar så att ungarna ramlar ur soffan.

När jag är utråkad så åker jag och blinkar med helljusena på ren djävulskap!

:cdevil :hihi

Man ser många bromljus tändas i backspegeln :D

Försöker komma underfund med dig.....:va
men det känns som jag får ge upp.:tummenupp
Måste säga att du förgyller en tråkig fredagskväll.
Läste tråden med han som körde 100 på 30 väg och smet alldeles nyss.

Last edited:
När jag är ute o rullar, dock me bilen tar jag fram en megafon och skriker
att det är poliskontroll samtidigt som jag tutar, blinkar åt alla håll och kör serpentiner på vägen!

Men kära hjärtanes... Är verkligen V-tecknet så okänt... det o i vissa fall en blinkning för o väcka uppmärksamhet är vad jag gör o alltid har gjort......:yoparty

O de där med o inte varna eftersom de kan vara tjuvar o knarkare o banditer, vilka idiotiska anledningar... :arsele De var fan de dummaste ja hört på..... ja, ett bra tag iaf.......

Trevlig helg

Det kan vara en drogpåverkad förare..en stulen hoj, en utan körkort som inte kan köra hoj ??

i ena tråden ska man skjuta idioter som kör hoj i nästa så ska man varna för polisen....kan var samma idiotförare....

Jag har slutat varna andra för poliskontroller. för länge sedan....hoppas det hjälper polisen lite i sitt arbete att rensa lite bland odugliga förare....

O där har gabor rättat sej i ledet o är officielt förklarad som gammal sur gubbe kan hämta ut en käpp på närmaste hjälpmedelscentral:D

Klart man ska varna för poliskontroller. Jag vill i alla fall tro att det är fler som kör nyktra med körkort o på icke stulet fordon än tvärtom:tummenupp

Fast...har man otur så blir det kajko när det hamnar grus i maskineriet efter lift off. :gnissla

"Flight G S X R 7 5 0 youre flying to low! You need higher altitude!"
"This is flight G S X R 7 5 0 jag har väl för fan rätt altitude! But not as low as Glocalnet!"

:rolleyes:

EDIT: Äh, ni får vifta, peka, snurra, peka eller whatever ni vill...sa jag peka?
Ja, ni fattar.

Jag brukar ge dom fingret!

Jag tror det är när jag åker ner imot Örebro så är det på ett ställe som de har en Poliskontrollplats. Det står så på skylten. Bra insiativ, Poliser ska kollas de med.

När vet om en poliskontroll brukar jag vända tillbaka och hätsa lämpliga bilister till att köra in i poliskontrollen i högsta möjliga hastighet och själv bara glida förbi med det största möjliga leendet, prova ganska roligt tidsfördriv!!! Och så hjälper det stadskassan.

:rofl :rofl :rofl Va du än har ätit så vill jag ha samma :tummenupp
Helt slut i batterit :D

:D Njaa...så jävla avancerat är det inte.

Innis&Gunn
KilKenny
Samuel Adams

...sen rokkar världen. Gör ett tillägg på sjuk humor, sen är du home free. ja, okej...en FET Grov lössnus gör susen. :)

Jag brukar torrgasa med överdriven handrörelse (om ni kommer ihåg den där filmen med crossåkarna med string).

förr i världen gjorde man typ V-tecken när det var poliskontroll, vanligt att lastbilsförare gjorde det med mera, men det verkar var bortglömt nu.

Äh.. Korkat resonemang. Om de vill ta fast tjyvar, fyllerister och annat pack så kan de ha blåstkontroller i tätort. För att risken att de som är ute på fyllan eller med ett stulet fordon riskerar att bli stoppad genom att köra för fort är nog ganska liten.

förr i världen gjorde man typ V-tecken när det var poliskontroll, vanligt att lastbilsförare gjorde det med mera, men det verkar var bortglömt nu.

Känner igen det, nått farsan använde för länge sen.
Rotera pekfingret i luften (ett försök att efterlikna en polissiren) mötte jag nån som signallerade för 2 år sen och har använt detta sen dess. Alla fattar direkt vad som är på G.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman