Tech Spec USA Erfarenheter

StephanD

Medlem
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
I väntan på en -20 Triumph Daytona 765 LE
Någon Som handlat från Tech Spec USA?, och har erfarenheter att dela med sig.

Beställde ett kit, "High Fusion"den 14/5 och pengar drogs från mitt kort samma dag, när jag inget hört den 2 Juni så kontaktade jag dem och fick svar från någon Robbie.

Mitt kit skulle varit skickat den 14/5 och hand bad mig verifiera min adress som stämde med uppgifterna han hade, om inte grejerna kommit den 14/6 skulle jag höra av mig, sedan den 14/6 har jag mailat ett flera ggr utan att få något livstecken tillbaka.

Så nu undrar jag om någon annan har erfarenhet av Tech Spec som i mina ögon verkade vara en seriös firma dom har endå varit i gång sen -98

Samma,snabb lev. utan krångel.

Skickat med usps(us-posten) om jag minns rätt så paketet kan ju försvunnit antingen där eller hos det svenska postväsendet,har ju hänt förr och är inte spårbart om det går som brev.

Henrik

Beställde gripsters där för en månad eller två sedan. Fick dem rätt i brevlådan efter ca 5 dagar. Mailade dock en fråga någon vecka innan, den fick jag aldrig svar på.

Japp.. fick grejerna på en vecka och dom skrev ner värdet. Kalasbra!

Köpt till Trajjan två ggr därifrån. Rakt ner i brevlådan hemma....inga problem.

Vad fick du det skickat med UPS ?

Ring till Tullen grejerna ligger säkert kvar där o skräpar, annars kolla med olika frakt bolag som dhl m.m , ditt paket utlämnings ställa kanske inte har dragit in rätt sträck kod så det ligger där m.m utan att synas.

Inget krångel för mig heller. Det tog en vecka eller två.

Jag funderar på att köpa TechSpec Gripster Tank Grip Pad - HIGH FUSION på Ebay, men vill gärna höra vad folk tycker om kvalité och design? Går det att ta bort den som det gör med snake skin? Som jag har förstått det så är High Fusion tunnare.

Back