Teaster till GR3

Jag är inte ens halv full,jag är hel nykter.

Skoja bara lite,man får särskriva.Det gör mig inget:)

Först såg det ut som han körde ringen i Paris, men sen i slutet såg man en svensk polisbil så det var väl stkhlm - uppsala som visades

Undra hur många procent av dom som sitter i bilarna som säger "Jävla idiot! :kocko "

Tjet skrev:
Undra hur många procent av dom som sitter i bilarna som säger "Jävla idiot! :kocko "

Undra hur många procent av dom som sitter i bilarna som säger FI FAN VA KOOOLT! JAG SKA SKAFFA SPORTHÅJ!

Föressten. Kartan på Nurnburgring är felaktigt, det är GP-banans layout som visades, men tjörde inte spöket på Nordslingan ?

Last edited:
Sinnessjukt ! Men kul att se på ... :)

Finns det ingen teaser från France ? Skulle vara skoj att se.

No1, fixa asap !

sharpedge skrev:
Först såg det ut som han körde ringen i Paris, men sen i slutet såg man en svensk polisbil så det var väl stkhlm - uppsala som visades
Han startar vid rödljuset i Norrtull och det är en bit ifrån Paris ;)

Helt sinnessjukt farligt det han gör men otroligt spännande att titta på. Undra vad konstaplarna i polisbilen som blir omkörd vid Upplands-Väsby sa :hihi

sandstream skrev:
Han startar vid rödljuset i Norrtull och det är en bit ifrån Paris ;)

Helt sinnessjukt farligt det han gör men otroligt spännande att titta på. Undra vad konstaplarna i polisbilen som blir omkörd vid Upplands-Väsby sa :hihi

Heter den inte "Goes wild in europe"..Han kanske startade sitt korståg från just Norrtull. :gnissla

twinner skrev:
Heter den inte "Goes wild in europe"..Han kanske startade sitt korståg från just Norrtull. :gnissla
"Ett päron till farsa i Europa" startar inte heller i Europa utan i USA :7peta :hihi :rofl

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman