Teaster till GR3

Jag är inte ens halv full,jag är hel nykter.

Skoja bara lite,man får särskriva.Det gör mig inget:)

Först såg det ut som han körde ringen i Paris, men sen i slutet såg man en svensk polisbil så det var väl stkhlm - uppsala som visades

Undra hur många procent av dom som sitter i bilarna som säger "Jävla idiot! :kocko "

Tjet skrev:
Undra hur många procent av dom som sitter i bilarna som säger "Jävla idiot! :kocko "

Undra hur många procent av dom som sitter i bilarna som säger FI FAN VA KOOOLT! JAG SKA SKAFFA SPORTHÅJ!

Föressten. Kartan på Nurnburgring är felaktigt, det är GP-banans layout som visades, men tjörde inte spöket på Nordslingan ?

Last edited:
Sinnessjukt ! Men kul att se på ... :)

Finns det ingen teaser från France ? Skulle vara skoj att se.

No1, fixa asap !

sharpedge skrev:
Först såg det ut som han körde ringen i Paris, men sen i slutet såg man en svensk polisbil så det var väl stkhlm - uppsala som visades
Han startar vid rödljuset i Norrtull och det är en bit ifrån Paris ;)

Helt sinnessjukt farligt det han gör men otroligt spännande att titta på. Undra vad konstaplarna i polisbilen som blir omkörd vid Upplands-Väsby sa :hihi

sandstream skrev:
Han startar vid rödljuset i Norrtull och det är en bit ifrån Paris ;)

Helt sinnessjukt farligt det han gör men otroligt spännande att titta på. Undra vad konstaplarna i polisbilen som blir omkörd vid Upplands-Väsby sa :hihi

Heter den inte "Goes wild in europe"..Han kanske startade sitt korståg från just Norrtull. :gnissla

twinner skrev:
Heter den inte "Goes wild in europe"..Han kanske startade sitt korståg från just Norrtull. :gnissla
"Ett päron till farsa i Europa" startar inte heller i Europa utan i USA :7peta :hihi :rofl

*/ ?>
Nyheter
Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...