Teaser på R-1000 filmen

abstruse skrev:
Syftade snarare på MTV-stuket, inte på Olas cirkuskonster. Han har ju godkänt publicering.
Gnäll & gnäll du bor väl inte i Närke ;) Jag kan lugna dig att stora filmen inte är MTV klippt trots intagande av flugsvamp och kontaktlim

Ser helt klart ut som att Ola har hösnuva, kan det vara så illa :confused: :D

Attans kul klipp, ett kulklipp helt enkelt. You are the man :rock Cut on som man skulle kunna säga då :rolleyes:

abstruse skrev:
Försiktigt nu tant, så tant inte hetsar upp sig för mycket. Tänk på blodtrycket! :fakta

Jag hör inte vad du säger, men det är ju så mkt babbel från lillpojken ikväll. Eller vad säger du Micke :rolleyes:

Åsa skrev:
Jag hör inte vad du säger, men det är ju så mkt babbel från lillpojken ikväll. Eller vad säger du Micke :rolleyes:

Kraftigt försämrad hörsel är ett tidigt ålderstecken. :D

abstruse skrev:
Kraftigt försämrad hörsel är ett tidigt ålderstecken. :D

Gå och lägg dig lillpojken, du får inte vara uppe såhär sent för mamma :7peta Och nästa gång du ringer, är du sur kan du skippa det samtalet... :whip

Åsa skrev:
Gå och lägg dig lillpojken, du får inte vara uppe såhär sent för mamma :7peta Och nästa gång du ringer, är du sur kan du skippa det samtalet... :whip

Sur? :confused:

Kan ju inte vara på bättre humör? Micke och jag ska ju ha världens partaj, vi har precis dragit upp riktlinjerna, det kommer bli såååå kul! :rock

abstruse skrev:
Sur? :confused:

Kan ju inte vara på bättre humör? Micke och jag ska ju ha världens partaj, vi har precis dragit upp riktlinjerna, det kommer bli såååå kul! :rock

Tyst nu berätta inget för Åsa :mad:

Ja, vad ska man säga...helt klart har man lagt klippningen i en persons händer med talanger utöver det vanliga :rock

ZoulFly skrev:
Ja, vad ska man säga...helt klart har man lagt klippningen i en persons händer med talanger utöver det vanliga :rock

Lite abstrakt & fulklippt men rätt så rolig :crash

[Akryl]*Amid skrev:
Hahah =) Go filmsnutt det där!
Stackars Olas ego ;)

Mitt EGO är det inget fel på :D
Försvann kanske bara 3 procent när hojen vippade

(under 50km/h så vippar man :fakta )

så det är 107% EGO kvar :rock

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion