TEASER inlines i ca 170

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
här är lite inför vad som väntar inför att slå världsrekordet

Detta var 1:a försöket på ett par lånade inlines (tack k-man för dem), o med Groove och hans GSXR1000 som draghjälp. 1:a repan gick i 100 som test, 2:a i 150 o 3:e är den som är filmad. Tyvärr är de bara filmat med en mobilkamera o de är inte klippt, men iaf.

man hör ngn skratta, o sen när jag åker omkull (syns inte, man ser bara när jag sveper förbi) så hör man målbrotts-rösten från Zeb_macahan säga "bromsa bromsa.. ;)

http://the.yellow-b.us/RoLLER/Goffe.wmv


Stort tack till RoLLER som hjälpt mej med att lägga upp den osv! :tummenupp


//Goffe
 
Goffe skrev:
här är lite inför vad som väntar inför att slå världsrekordet

Detta var 1:a försöket på ett par lånade inlines (tack k-man för dem), o med Groove och hans GSXR1000 som draghjälp. 1:a repan gick i 100 som test, 2:a i 150 o 3:e är den som är filmad. Tyvärr är de bara filmat med en mobilkamera o de är inte klippt, men iaf.

man hör ngn skratta, o sen när jag åker omkull (syns inte, man ser bara när jag sveper förbi) så hör man målbrotts-rösten från Zeb_macahan säga "bromsa bromsa.. ;)

http://the.yellow-b.us/RoLLER/Goffe.wmv


Stort tack till RoLLER som hjälpt mej med att lägga upp den osv! :tummenupp


//Goffe

Verkar inte fungera, alså länken..
 
Goffe!
Jag säger det igen!

Du är inte riktigt riktig!! :kocko






Fast på ett sött och ödmjukt sätt då... :rolleyes:
Blev lite panikartat där på slutet... :3freak


Men du är sådär härligt galen... :)
 
Haha nu fungerade länken, Det går ju inte nådigt undan.

:rofl
 
haha nice !

har vi en blivande darwin award winner här eller ? =)

skämt åsido, hoppas verkjligen inte det.
hadde vart ballt å sett dig plocka rekordet.
Hur känns det i kroppen med blades bakom en hoj ? =)
 
Tok!
sdb41719.gif
 
Jag såg speedskates på intersport, 95mm hjul tror jag dom hade. Stabilare och mindre belastning på lager.

/HW
 
En bra början på ett tokigt rekord... :)

Sommaren/Hösten -03 så åkte XX på inlines efter en Busa i ca 270Km/h :skrämd

Det pratades om att dom skulle försöka ta det officiella världrekordet
sommaren efter, men av någon anledning så blev det inte av...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top