här är lite inför vad som väntar inför att slå världsrekordet
Detta var 1:a försöket på ett par lånade inlines (tack k-man för dem), o med Groove och hans GSXR1000 som draghjälp. 1:a repan gick i 100 som test, 2:a i 150 o 3:e är den som är filmad. Tyvärr är de bara filmat med en mobilkamera o de är inte klippt, men iaf.
man hör ngn skratta, o sen när jag åker omkull (syns inte, man ser bara när jag sveper förbi) så hör man målbrotts-rösten från Zeb_macahan säga "bromsa bromsa..
http://the.yellow-b.us/RoLLER/Goffe.wmv
Stort tack till RoLLER som hjälpt mej med att lägga upp den osv!
//Goffe
Detta var 1:a försöket på ett par lånade inlines (tack k-man för dem), o med Groove och hans GSXR1000 som draghjälp. 1:a repan gick i 100 som test, 2:a i 150 o 3:e är den som är filmad. Tyvärr är de bara filmat med en mobilkamera o de är inte klippt, men iaf.
man hör ngn skratta, o sen när jag åker omkull (syns inte, man ser bara när jag sveper förbi) så hör man målbrotts-rösten från Zeb_macahan säga "bromsa bromsa..
http://the.yellow-b.us/RoLLER/Goffe.wmv
Stort tack till RoLLER som hjälpt mej med att lägga upp den osv!
//Goffe




