*Teaser II - PlayBoyz*

HAHAHAHA, helt djävla underbar film. Sköna stunts o sköna platser. Fick mig flera riktigt goda skratt, bl.a. slutsekvensen med nissen som genar över kurvan á la datorspel :rofl :lol Skitsnyggt jobb gubbar, keep on rocking. :rock Väntar med spänning på hela filmen :cool: :D

Yeah!! :rock
Gött och se bra mcfilm. Snygg och välproducerad. :cool:
Den blir ju inte sämre av att P.O.D. står för musiken :fakta :rock
Ser fram emot hela rullen.. :hej

om filmen ej är olaglig på något sätt så kan ja lägga upp den på http, har ej lyckats ta mig in på ftp'n än =P

Vi dödar ju inga små gnagare eller nåt sånt.
Rent trafikmässigt kunde det ju finnas synpunkter, OM det inte vore för att allt är
inspelat i Universal Studios med stuntmän som kör bilarna i den iscensatta trafiken.
Ibland ser man att det inte är moln ovanför utan tak.

Finns det nått man kan göra för att filmen inte ska vara hoptryckt i sidled och den där irriterande kuben ska hoppa omkring på bilden hela tiden? Måste man installera/registrera nått?

Nacka, vad kör du för spelare, Windows mediaplayer knasade så för mig.
140 nedladdningar på 8 timmar, det innebär en färdig tankning varje 3½ minut (eller 10 samtidiga)! :)

Japp, jag kör Windows Media Player, men DivX-player gav samma resultat. Det går alltså utmärkt att se filmen (och den är bra!) men bilden är hoptryckt i sidled så att den är 'högre än den är bred' samt en irriterande symbol (som en kub med nio rutor) som hoppar omkring frenetiskt över bilden.

Åh! Den filmen var go! Mkt roligare att titta på en film med lite variation än en där man bara åker fram o tillbaka på samma plats.

Bra jobbat gubbar!!

ps. Synd om han i slutet..ds.

Ryssssss!
Fan ni e ju kung grabbar :bow Jäkligt skön rulle, den var riktigt bra. Den får 20 kebabrullar av tio möjliga :crash
När får vi se hela rullen?

Kanon film :tummenupp
jävligt bra klippt och kört :squid

Ser fram emot Teaser 3 eller helst hela filmen.

/Belle

Imponerade grabbs!!! Ni har verkligen lyckats, till och med att piska er själva. Ettan var bra, tvåan var superb!! :bow

Nu ser man verkligen fram emot slutprodukten!

Nacka skrev:
Japp, jag kör Windows Media Player, men DivX-player gav samma resultat. Det går alltså utmärkt att se filmen (och den är bra!) men bilden är hoptryckt i sidled så att den är 'högre än den är bred' samt en irriterande symbol (som en kub med nio rutor) som hoppar omkring frenetiskt över bilden.

Får precis samma sak!
Misstänker att det är Elecard Codec sm har gått ut och man måste regga den.
Nån som vet hur?

Back