Tear Off's!!

finnpower skrev:
2070746 Vilka frågor, åker ni bara på dan när det är fint väder och insektsfritt eller?
Tear off-förberedd hjälm är ett självklart val vid mitt nästa hjälmbyte efter förra sommarens kvällskörningar, det hade varit kanon om man kunde ryckt lite folie då.

Ja de där är inget ovanligt, skulle vilja säga att de ser ut sådär mer eller mindre veranda gång man kommer hem.

Så nog fan vore de skönt med tear-offs!

finnpower skrev:
2070746 Vilka frågor, åker ni bara på dan när det är fint väder och insektsfritt eller?
Tear off-förberedd hjälm är ett självklart val vid mitt nästa hjälmbyte efter förra sommarens kvällskörningar, det hade varit kanon om man kunde ryckt lite folie då.

stanna till vid korvmojen och torka av det då, det är ju inte som om man missar någon pallplats på det ju, eller?

jag kan inte rekomendera att köra motorväg med roll-offs iaf (rulle med 200 meters plastfilm). Jag kan ju nämna att det var lite pinsamt när vinden tog tag i filmen och drog ut allt på hela vägen på bara ett par sekunder... Det blev som en snittslad bana för alla bilister fram till idioten vid vägkanten... :3freak

finnpower skrev:

Japp!

*/ ?>
Nyheter
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Back