Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
fin bild, men var det något som jag missat i den ? så där har det ju sett ut dom senaste åren att rossi ligger förstFolköl skrev:Vet inte om denna bild har varit uppe tidigare men jag tycker den helt klart visar vem som regerar.
Iskallt!Folköl skrev:Vet inte om denna bild har varit uppe tidigare men jag tycker den helt klart visar vem som regerar.

Kolla Rossis vänstra hand!!!crashtestdummy skrev:fin bild, men var det något som jag missat i den ? så där har det ju sett ut dom senaste åren att rossi ligger först![]()
aah kooltLar55on skrev:Kolla Rossis vänstra hand!!!
crashtestdummy skrev:fin bild, men var det något som jag missat i den ? så där har det ju sett ut dom senaste åren att rossi ligger först![]()

jo lite duktig är karln faktiskt.nosense skrev:Mm, slita bort ett tearoff från hjälmen med sånt nedlägg o knäskrap kan väl alla..
skämt åsido han är OUTSTANDING! så e`de`bara![]()
jag såg inte vart han hade handen först
Eas skrev:Han är grym!
![]()
! Någon som har den i bättre upplösning?!?!
Gustav O skrev:Med en perfekt inställd hoj är behoven av input mitt i kurvan extremt svårt och de som kan håller inte hårt i styret så det är inte särskilt underligt, men en snygg bild.

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |