Teamkollega,typ.

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Ort
08
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
Tjenare.

Efter att min teamkollega fått hål i plånboken så tänkte jag lite lätt kolla om det är någon som är intresserad av att samåka. Jag kommer att köra rookie 1000, hur många race det blir har jag ingen aning om ännu. Det som jag först är ute efter är att komma undan lite billigare när det gäller transportkostnaderna.
Buss köper jag snart så den står jag för... Alltså finns det nåt intresse så pma gärna. Kommer att ha plats för min egen hoj och en till (vill helst kunna sova i bussen när pengaran tagit slut :( )

Som sagt så är allt inte bestämt ännu men vill gärna höra mig för i tid.

:tummenupp

Bor i stockholm...
 
Mrlind skrev:
Tjenare.

Efter att min teamkollega fått hål i plånboken så tänkte jag lite lätt kolla om det är någon som är intresserad av att samåka. Jag kommer att köra rookie 1000, hur många race det blir har jag ingen aning om ännu. Det som jag först är ute efter är att komma undan lite billigare när det gäller transportkostnaderna.
Buss köper jag snart så den står jag för... Alltså finns det nåt intresse så pma gärna. Kommer att ha plats för min egen hoj och en till (vill helst kunna sova i bussen när pengaran tagit slut :( )

Som sagt så är allt inte bestämt ännu men vill gärna höra mig för i tid.

:tummenupp

Bor i stockholm...



samåkning är alltid intressant var i stockholm bor du? nu kör jag inte själv men jag vet några juniorer som skulle behöva en sån här slags deal :tummenupp
 
Säg till din arbetskamrat, Robban, och hör hur han tänker lösa det.
Med lite villja kan man kanske få upp tre hojar på ett släp?
 
Om du kör förbi Eskilstuna så skulle jag ju inte ha nått emot att samåka!

Jag har oxå plats för en till hoj på pickupen......

Dryga mil att köra med en bensinslukande best till bil.
 
soppatorsken skrev:
Säg till din arbetskamrat, Robban, och hör hur han tänker lösa det.
Med lite villja kan man kanske få upp tre hojar på ett släp?

Snackade med robban idag, han sa att du inte ska en meter utan honom... :D

har i alla fall hämtat bussen idag, en MB 310 -90 finns plats för tre hojar om man stuvar ihop dom ordentligt. sittplats e det värre med men allt går :tummenupp

Vi skulla ta en fika och snacka igenom allt sa robban, höres.
 
VIKTIGT!

Se till att samåka med någon som bor nära och som har samma prioriteringar som dig. Bind inte upp dig för en hel säsong utan känn dig för.

Det är bättre att köra själv än att teama med någon som det skär sig med!
 
Chrille skrev:
VIKTIGT!

Se till att samåka med någon som bor nära och som har samma prioriteringar som dig. Bind inte upp dig för en hel säsong utan känn dig för.

Det är bättre att köra själv än att teama med någon som det skär sig med!

Så länge som jag inte ehöver åka med någon som har dina ögon så e det lungt :D

Tack för tipset, vi får se hur det slutar, kanske inte kommer längre än till essingen om man har otur...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top