Team zxr.just.nu - abstruse's racehoj träningsklar

Sista...

Imorgon ska den stripe:as med startnummer och lite annat. Slicks ska också på...

Bifogat

• rr_rightfrontabove.jpg
    rr_rightfrontabove.jpg
    99.5 KB · Visningar: 642
red_ninja skrev:
ser bra ut, men bort med passagerarfotpinnarna, onödig vikt, vad är det gjort med motorn i övrigt?

Passagerarfotpinnarna "är" borttagna. Att högerpinnen är kvar är enkom för att jag behöver den som fäste till slip-on:et. Den ska dock bytas ut när jag fixat till ett ersättningsfäste i aluminium.

Jag har ett års garanti kvar, så motorn kommer vara standard tills nästa säsong.

abstruse skrev:
Passagerarfotpinnarna "är" borttagna. Att högerpinnen är kvar är enkom för att jag behöver den som fäste till slip-on:et. Den ska dock bytas ut när jag fixat till ett ersättningsfäste i aluminium.

Jag har ett års garanti kvar, så motorn kommer vara standard tills nästa säsong.

Bara som info!!
Om Generalagenten av någon anledning får reda på att du tävlar med "Bettan" så kommer du inte att få ett skit på garantin.

/ Mr.J

Är det nu du ska ge mig den hojen i present för att jag ska kunna tävla lite i sommar ;)

Snygga färger (AIK) :tummenupp

Mr.Jim skrev:
Bara som info!!
Om Generalagenten av någon anledning får reda på att du tävlar med "Bettan" så kommer du inte att få ett skit på garantin.

/ Mr.J

De indikationer jag fått tyder på att det ska gå. Sköter man garantiservice etc torde det inte vara annorlunda. Men, jag ska för säkerhets skull kolla upp detta med Bike THN.

Oavsett svar förändrar detta ingenting, det är racing som gäller.

Liwa1 skrev:
Är det nu du ska ge mig den hojen i present för att jag ska kunna tävla lite i sommar ;)

Snygga färger (AIK) :tummenupp

Nu har du drömt igen. :)

F ö håller jag på DIF. Tusan, ska man behöva lacka om den redan? AIK! Eländes elände, det här håller inte... :crash

Den ser snabb ut, fast det är klart, det är ju en kawwa :)

Lycka till på falken, det är lite långt bort för att jag skall vara publik tyvärr, men det blir säkert fler tillfällen.

abstruse skrev:
Nu har du drömt igen. :)

F ö håller jag på DIF. Tusan, ska man behöva lacka om den redan? AIK! Eländes elände, det här håller inte... :crash

Nä nä, ser ju på hojen att du är en riktig GNAGARE, AIK för alltid ;)

P.S Väck mig inte om jag drömmer, för jag gillar drömmen om en tävlingshoj

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...