Team CTD bjuder på lite bilder från ERF Knudan

Tack tack..

Måste säga att jag är grymmt impad av Mange och Peter, jag och Otee hamnade i samma situation förra året och vi var helt döda mot slutet trotts mycket mycket korta pass.
Var lite kul att klocka dig Peter känndes skummt att vara glad för dina 9or och bli sur när du körde 7or :va Är glad att jag inte såg 5an :hihi

Krya på dig Tuben! :pannkyss

Här kommer lite fler bilder:

Bifogat

• PICT3465m.JPG
    PICT3465m.JPG
    68.6 KB · Visningar: 54
  • PICT3556m.JPG
    PICT3556m.JPG
    72.8 KB · Visningar: 71
  • PICT3463m.JPG
    PICT3463m.JPG
    86.6 KB · Visningar: 56
  • PICT3545m.JPG
    PICT3545m.JPG
    90.7 KB · Visningar: 76
  • PICT3507m.JPG
    PICT3507m.JPG
    97.2 KB · Visningar: 57
  • PICT3575m.JPG
    PICT3575m.JPG
    141.6 KB · Visningar: 106
Zmurfen skrev:
2355653 Motocross:tuttar
Vi kom bara 2 erf sen balla 3e gubben ur:mad:
Du var ganska snabb.... ut i bollhavet på Anderstorp :tungan Klart vi vill se Zmurfen på ERF igen, alltid kul med galningar i depån.

*Superlight* skrev:
2355673 Motocross..., tusan inte konstigt det går undan :D
Därav Zmurfens längtan ut i bollhaven.

Last edited:
kajlyl skrev:
2355617

Tack för bild på #67. Har du flera eller större så modtager vi gärna på k.miklas[snabel-a]mail.dk

Jag känner Anders från SMC bandagar och jag hade det mycket dåligt i magen när jag körde förbi varv efter varv medan han låg helt livlös och akutpersonalen jobbade. Härmed sänder jag mina allra största förhoppningar på ett snabbt och fullständigt tillfrisknande.

/Kris

Last edited:
Ett varv han jag (inte) med sen vill HORnålen käka upp mig:va
Skämt o skidor jag mår bra förutom självföretroendet som är lågt
och nyckelbenet som är av och allmänt förvirrad (som alltid)eftersom jag fått även fått hjärnskakning dags och ta nya tag:rolleyes:

//Anders

Tuben skrev:
2356371 Ett varv han jag (inte) med sen vill HORnålen käka upp mig:va
och nyckelbenet som är av och allmänt förvirrad (som alltid)eftersom jag fått även fått hjärnskakning dags och ta nya tag:rolleyes:

//Anders
Jag såg dig ligga livlös ett par varv, mycket obehagligt... skönt att läsa dina rader så man vet att det gick rätt så bra ändå, jag ska leta efter er transponder på tisdag.

Tuben skrev:

//Anders

Skönt att höra från dig, krya på dig snabbt mannen!!!!!

kajlyl skrev:
2355617 Tack tack..

Måste säga att jag är grymmt impad av Mange och Peter, jag och Otee hamnade i samma situation förra året och vi var helt döda mot slutet trotts mycket mycket korta pass.
Var lite kul att klocka dig Peter känndes skummt att vara glad för dina 9or och bli sur när du körde 7or :va Är glad att jag inte såg 5an :hihi

Krya på dig Tuben! :pannkyss

Tacktack!!! Jag är sjukt imponerad av hur länge Mange orkade ligga ute i det tempot :tummenupp , jag får nog ligga i o fysträna i vinter om jag nånsin ska kunna matcha det :näsblod

Last edited:
*Superlight* skrev:
2356957 Tacktack!!! Jag är sjukt imponerad av hur länge Mange orkade ligga ute i det tempot :tummenupp , jag får nog ligga i o fysträna i vinter om jag nånsin ska kunna matcha det :näsblod
Det bästa du kan göra e o inhandla en cross o börja motionsåka,sen framstår RR som dart.
Ett plus e ju osså att man får en bättre kontroll på hojen.

Kanon att du e OK Tuben:tummenupp

GSXR1100R skrev:
2356379 Jag såg dig ligga livlös ett par varv, mycket obehagligt... skönt att läsa dina rader så man vet att det gick rätt så bra ändå, jag ska leta efter er transponder på tisdag.
Ang. transpondern så hade visst Wayne rätt bra koll på var den hamnade. 30 m ut i geografin men jag blev inte klok på exakt var i hårnålen han sa den lossnade.

Tuben skrev:
och nyckelbenet som är av och allmänt förvirrad (som alltid) eftersom jag fått även fått hjärnskakning dags och ta nya tag:rolleyes:

//Anders
Om jag läser dina förvirrade meningar rätt så är du precis som vanligt alltså. Förutom ett brutet nyckelben då... :tungan

Last edited:
Zmurfen skrev:
2357020 Det bästa du kan göra e o inhandla en cross o börja motionsåka,sen framstår RR som dart.
Ett plus e ju osså att man får en bättre kontroll på hojen.

Kanon att du e OK Tuben:tummenupp

Jo man får kanske se sig om efter en sån i höst..., jag e iof jä... kass på Dart :D

Maverick_ou812 skrev:
2357026 Ang. transpondern så hade visst Wayne rätt bra koll på var den hamnade. 30 m ut i geografin men jag blev inte klok på exakt var i hårnålen han sa den lossnade.

Jag blev ju påkörd mitt i hårnålen, så den borde ju ligga i riktning ut ur den..., eller :va

Strider skrev:
2357051 Krya på sig Anders.

Starkt kör Peter, 1.05. Det skojar man inte bort i första taget.

Tack, jag har själv inte fattat det riktigt ännu...:)

Last edited:
*Superlight* skrev:
2357062 Jag blev ju påkörd mitt i hårnålen, så den borde ju ligga i riktning ut ur den..., eller :va

Tack, jag har själv inte fattat det riktigt ännu...:)
1 flak fulöl om jag hittar den i morrn :D

Maverick_ou812 skrev:
2357538 Du har ju gott om tid att leta efter den på onsdag... :pannkyss

:D :D :D

Jo vi ska väl iof öva mycket på blicken då..., undrar bara vad man får för utlåtande om man tittar utanför banan hela tiden :va

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT