Team Br Hörberg/Kawasaki på Dunlop 2005

victorzuber

Ny medlem
Gick med
16 Dec 2004
Hoj
Honda
Pressinformation för fri disposition. Solna 4/2-05

Det är nu klart att Team Br Hörberg/Kawasaki kommer att åka på mästarmärket
Dunlop i Superstock 600 SM!

Vi är jätteglada att vi har inlett detta samarbete tillsammans med Dunlop då de har visat att de är det bästa märket med totalsegrar de tre senaste åren då med Christer Cralle Lindholm som chaufför.
Våra däckstester inleds tillsammans med Dunlop i mitten av mars i Spanien, närmare bestämt på Valenciabanan och avslutas sedan i Albacete.

Det såg länge ut som om vi skulle köra på ett annat däcksfabrikat men av olika anledningar så blev det inte så. Vi vet i alla fall att vi sitter på den bästa kombinationen Kawasaki/Dunlop och det är vi jätteglada för.

/Victor Zuber#10 och Per Gustavsson#88

Se gärna www.zuber.se

Ey wtf... jäffla reklam! Ge mig några däck så håller jag truten :hihi

ajja, grattis eller nått. Fak

Blir det att ni drar till Spanien trots allt? Bara ni delar med er av chassi-inställningar sen så! ;)

Webspy skrev:
skulle inte du ha #88 björn ?

Jo, tänkte det men Per Gustavsson (som kör med Zuber) ville så väldigt gärna ha #88 så jag fick ge mig. Behåller 23 istället.

Don Quixote skrev:
Jo, tänkte det men Per Gustavsson (som kör med Zuber) ville så väldigt gärna ha #88 så jag fick ge mig. Behåller 23 istället.

ahh... större smart-fan än dig... e det möjligt ?

Don Quixote skrev:

Du borde sålt det i utbyte mot chassiehjälp! :D

*/ ?>
Back