bytt både vippor o kam med stygga märken på glidytorna o missfärgning av varmgång på en 600 som troligen gått med dåligt ventilspel ,kollades inte innan vi rev
var hotcams själva som slog fast att så var fallet eftersom kammen skickades till dom för reklamation av firman som sålt den,
dom hade sett mer än en med samma skador förut påstod dom
Det är ju rullvippor så det behöver man knappast bekymra sig om.Och belastningen vid ventillyft lär ju knappast ändra sig med en 1/10 hit eller dit i ventilspel.