td 04 vilken bil?

Det finns ju massor av olika TD04 agg. TD04 15T sitter på 9-5 aero och på 9-3 viggen. Är lite osäker, men ja tror 9-3 aero har den med.

Det finns ju massor av olika TD04 agg. TD04 15T sitter på 9-5 aero och på 9-3 viggen. Är lite osäker, men ja tror 9-3 aero har den med.

15t vilket avgashus har en sån ? Vet bara att volvo v40t har tdo4 12-t och den har 7ans hus Tror jag,:va det står 77 på avgashuset.. Kan man utläsa på vilket avgashus på sifferkoden på kompressordelen (fastnitade skylten)????

15t vilket avgashus har en sån ? Vet bara att volvo v40t har tdo4 12-t och den har 7ans hus Tror jag,:va det står 77 på avgashuset.. Kan man utläsa på vilket avgashus på sifferkoden på kompressordelen (fastnitade skylten)????

Står INTE på metalbrickan på kompressorhuset. Finns många olika avgashus till alla Mitsubishi agg... Finns en liten lista med varierande agg och spec i Specifikationstrådan.

Inte på brickan, däremot så är det ingjutet på avgasdelen. Står massa siffror, sen ett mellanrum och en siffra, den betecknar avgashusstorlek. Ex: XXXXXXX 7

Sen här har du en lista för vilka agg som sitter på vilka bilar. Bara att börja bläddra genom sidorna..
http://www.gikturbo.se/bytesturbo-latta-fordon.asp?

TD04 15t sitter bla på Volvo 850 Turbo 94-95 och där e det rakt avgashus. 6:ans tror jag det brukar vara.

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu