Tavla på din hoj

Billson

South Coast Supermotards #95
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
KTM 525 SM -05
Oljemålning av valfria motiv

Målade av en skåne tjej Alexandra Borgh.

Tips på mått
30*40cm
55*46cm
60*50cm
Pris från 1500kr och uppåt beroende på storlek och tiden det tar att måla tavlan, vanligtvis ca 15-20 arbetstimmar.

Kan även ordna större men då till ett annat pris!
Tavlorna hämtas ut mot postförskott om ni inte bor i närheten och kan hämta den.
Skynda på för det börjar ploppa in beställningar från kända personer från mässan. Swedie fick sin på mässan och gillade den skarpt :tummenupp

Är ni intresserade av att beställa tavla så hör av er till billson1000@hotmail.com eller PM:a Billson.

Bifogat

• DSC01581 kopia.jpg
    DSC01581 kopia.jpg
    56.5 KB · Visningar: 2,505
  • DSC01354 kopia.jpg
    DSC01354 kopia.jpg
    27 KB · Visningar: 1,949
  • DSC01618.jpg
    DSC01618.jpg
    46.1 KB · Visningar: 1,856
  • DSC00620.jpg
    DSC00620.jpg
    49.3 KB · Visningar: 975
  • DSC08907 kopia.jpg
    DSC08907 kopia.jpg
    58.6 KB · Visningar: 491
  • DSC01775 kopia.jpg
    DSC01775 kopia.jpg
    41.9 KB · Visningar: 548
Last edited:
jävla va duktig hon lär vara på att måla.. hade jag inte beställt grejer till hojen så hade jag nog bett henne måla av detta kort!

Bifogat

• small.jpg
    small.jpg
    34.2 KB · Visningar: 1,277
Skills på dom bilderna !,
Fram med kameran för att få ett snyggt foto i sommar med andra ord !

Swedie skrev:
Japp! Min tavla rockar. Ska hitta en hedersvärd plats för den bara. =)

Det finns en tom tråkig betongvägg i mitt soprum som skulle kunna behöva "piffas" upp :hihi

skövde_pöjk skrev:
jävla va duktig hon lär vara på att måla.. hade jag inte beställt grejer till hojen så hade jag nog bett henne måla av detta kort!
GRYM bild! :Bugar
Du måste spara det hade varit riktigt kul och se vad tjejen skulle kuna göra med den bilden. :tummenupp

Billson skrev:
Oljemålning av valfria motiv

Målade av en skåne tjej Alexandra Borgh.

Skynda på för det börjar ploppa in beställningar från kända personer från mässan. Swedie fick sin på mässan och gillade den skarpt :tummenupp

Är ni intresserade av att beställa tavla så hör av er till billson1000@hotmail.com eller PM:a Billson.

Var det bara för mig det tog ett tag att fatta att det är Billsons tjej som gjort målningarna? :) :D

Grymt snygga målningar :tummenupp
//D

Slappa skrev:
Var det bara för mig det tog ett tag att fatta att det är Billsons tjej som gjort målningarna? :) :D

Grymt snygga målningar :tummenupp
//D
Är det så otänkbart att jag sulle ha en tjej :tuttar :tungan

Billson skrev:
GRYM bild! :Bugar
Du måste spara det hade varit riktigt kul och se vad tjejen skulle kuna göra med den bilden. :tummenupp

ja det hade varit riktigt kul och ha den på en tavla.. men som sagt har prio på andra saker just nu.. men men hon slutar la inte måla på ett tag hoppas jag? :)

än en gång.. riktigt grym på att måla!!!!!!

Nej då det är bara att beställa när du vill.
Tänk på att väntetiden är ungefär en månad beroende på att hon pluggar och det tar en stund för oljefärg att torka ;)

Billson skrev:
Nej då det är bara att beställa när du vill.
Tänk på att väntetiden är ungefär en månad beroende på att hon pluggar och det tar en stund för oljefärg att torka ;)
det är ju lysande.. man kanske borde tipsa flickvännen/familjen om att man vill ha det i present!! :yoparty

jag har inga problem med att vänta det är lungt... det är som sagt inte aktuellt än..

VILL HA VILL HA :7peta :rock ....hoppas hon kan måla om ca 3 månader :gnissla ...Då e hojen färdig :banana ....för satan va grym hon var...ahhh....... :Bugar

Jepp det är bara att beställa, hon har inte tänkt sluta måla för att det blir sommar :yoparty :)

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025