Tatuerings skiss

rabski

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
Klx650 - Såld
Tjo.

Jag funderar på att skaffa mig en tatuering och har det ungefär klart för mig hur jag vill att den ska se ut, men är riktigt usel på att skissa.

Finns det någon vänlig själ här som skulle vilja ta på sig och skissa upp en bild till mig?

/robin

Snart kommer ett kompani tomtar och säger att du skall gå till tatueraren och det är faktiskt en ganska bra ide. :)

Snart kommer ett kompani tomtar och säger att du skall gå till tatueraren och det är faktiskt en ganska bra ide. :)

Ord! Kolla olika tattuerare och leta efter någon som du tycker är duktig och vars stil du gillar. Så ber du denne hjälpa dig. De är konstnärer jue.

Jo, det är nog det bästa...

Tänkte mest ifall det fanns någon som tyckte sånt här va roligt och ville ha något att göra :tungan

Jag hade tänkte ha en djävul som håller i en bas.

Kan vara ganska svårt att förklara, men ska se om jag kan hitta en bild på en ungefärlig.

Är han kock? Coolt trodde han va pappersvändare.

Nej jag trodde Markus i likhet med iron mike ansåg att tattueringar va för pöbeln.

Kock? :hihi.

Är inte IM tatuerad? :eek: Visserligen skulle ju tatueringen kunna vara uppfunnen genom någon slags judisk konspiration, så han tar nog det säkra före det osäkra.

Kock? :hihi.

Är inte IM tatuerad? :eek: Visserligen skulle ju tatueringen kunna vara uppfunnen genom någon slags judisk konspiration, så han tar nog det säkra före det osäkra.
nix han är ju "jag är inte en losser som som annser mig tillhöraarbetar klassen"

Jag hade tänkte ha en djävul som håller i en bas.

Kan vara ganska svårt att förklara, men ska se om jag kan hitta en bild på en ungefärlig.

Okej, kolla vad du kan få fram.
Skissade lite så länge och kom fram till denna. Måste snacka med en polare först bara som jag gjorde en räv som spelade banjo till, den är rätt lik. Så han inte blir lack alltså.

Bifogat

• delete devil.JPG
    delete devil.JPG
    18.4 KB · Visningar: 50
Skulle nog säga att IM är nåt på spåren där... Tatoos ÄR för pöbeln!

Okej, kolla vad du kan få fram.
Skissade lite så länge och kom fram till denna. Måste snacka med en polare först bara som jag gjorde en räv som spelade banjo till, den är rätt lik. Så han inte blir lack alltså.

Sluta vara oseriös!!!:gnissla Grabben är ju för fan allvarlig!

Jag har fixat fram en snabb skiss...

:1pajas

Bifogat

• devil.JPG
    devil.JPG
    19.5 KB · Visningar: 67
Back