Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
BlueNinJa skrev:Tjenna,
kort och gott ,jag ska tatuera mig på torsdag , men har varit ute lite mycket i solen så jag har varit röd men börjar gå ned och bli brun istället nu.. gör det nånting ifall man ska tatuera sig ?
MVH // Teddy
, jo samma när jag tog min första på axeln undvika sol , vatten etc.. ska sitta på underarmen , kan försöka lägga upp en bild sedan , blir en typ av flames .. ser riktigt bra ut, skiljer sig lite från vanliga ! BlueNinJa skrev:ok tack för snabbt svar , jo samma när jag tog min första på axeln undvika sol , vatten etc.. ska sitta på underarmen , kan försöka lägga upp en bild sedan , blir en typ av flames .. ser riktigt bra ut, skiljer sig lite från vanliga !![]()

BlueNinJa skrev:jasså ! vad har du kanske funderat på dådå? jo kan bara hålla med riktigt nice![]()
![]()

Kakan skrev:Dom använder gamla hedliga helosansalvan än eller något liknande (ja i alla fall efter man har gaddat sig)
Ska du upp till Clifford i sundsvall eller har ni nån i söderhamn?
Ring och kolla med den du ska tatuera dej på om du är osäker....
Ha så kul å ta med en bitring![]()
haha bitring , nejnej BlueNinJa skrev:jag ska ner till gävle
BlueNinJa skrev:ok nu är den 2 dagar gammal så här kommer en liten bildske ner om 2 veckor och skugga lite

Hinkas skrev:Jaha, en till med flames runt handleden... Tycker det börjar bli vanligt nu![]()
Men bara man är nöjd med den själv så spelar det ingen roll vad vi andra tycker![]()
BlueNinJa skrev:åhfan=9 har bara se´tt 1 snubbe till medflames på underarmen. men bor iofs bara 27 000 i söderhamn.
Hinkas skrev:Det bor ca 5.000 pers här och jag vet av 3st med flames på höger underarmen![]()
BlueNinJa skrev:haha ok=) ja hur som helst gillar jag det =9 jag får väl se till att ha större unerarmar än dom andra då![]()
.|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|