Tatuering i Uppsala

Du får inte gå till nån annan än de som finns vid vaksala torg... En trappa ner i källaren! De är kanon!!!!!!
 
Jag har börjat med tatueringsstudio [1] så här lite vid sidan av - sketabilligt! :näsblod Jag kör med vässade träpinnar precis som maorierna gör.

[1] typ alldeles nyss när jag såg att det fanns en marknad... :hihi
 
Snake tattoo tyckte jag va bra.....
Han på Heidenstams torg ska tydligen ochså va bra men han är lite ojämn med sina bra och dåliga dagar....(skulle inte chansa)
Annars har du ju Ted i upplands väsby...,ochså duktig...
Finns ju några att välja på.... :D
 
håller på ted han är kanon :yoparty


Drutten skrev:
Snake tattoo tyckte jag va bra.....
Han på Heidenstams torg ska tydligen ochså va bra men han är lite ojämn med sina bra och dåliga dagar....(skulle inte chansa)
Annars har du ju Ted i upplands väsby...,ochså duktig...
Finns ju några att välja på.... :D
 
TomK skrev:
Jag har börjat med tatueringsstudio [1] så här lite vid sidan av - sketabilligt! :näsblod Jag kör med vässade träpinnar precis som maorierna gör.

[1] typ alldeles nyss när jag såg att det fanns en marknad... :hihi

Du färglägger med hydralolja och gammal olja för bästa färgkombinationerna hoppas jag?
 
Nalken skrev:
Du färglägger med hydralolja och gammal olja för bästa färgkombinationerna hoppas jag?

Ja, naturliga färger är bäst - röd och grön tvåtaktsolja (luktar gott också) samt begagnad 4T-olja 5W50 för svart färg. Kylarglykol ger blått och så kan man mixa färgerna för gay-lila och sånt...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top