Tatuering i ring-fundering

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Detta är lyckligtvis bara på spån-stadiet, men jag behöver ändå råd, tips och hjälp.

Tanken är att tatuera ett av dessa motiv runt vaden/fotleden/underarmen nånstans. Den övre är jag osäker på om den ska gå ihop eller om den ska ha två ändar. Den nedre med "ändarna" mot varandra på utsidan benet.

Nån som är duktig på Photoshop som kan lägga lite skugga på lämpliga ställen på motiven?

Dumt/fult/snyggt/idioti/genialt/GAY?

Bifogat

• impossible.jpg
    impossible.jpg
    112.2 KB · Visningar: 110
Lurch skrev:
Detta är lyckligtvis bara på spån-stadiet, men jag behöver ändå råd, tips och hjälp.

Tanken är att tatuera ett av dessa motiv runt vaden/fotleden/underarmen nånstans. Den övre är jag osäker på om den ska gå ihop eller om den ska ha två ändar. Den nedre med "ändarna" mot varandra på utsidan benet.

Nån som är duktig på Photoshop som kan lägga lite skugga på lämpliga ställen på motiven?

Den övre helt klart. den är den enda som funkar varvet runt. Den andra blir ju bara lite streck.

Lurch skrev:
.....

...

:rofl Det är nog snarare tecknare som du behöver. Duktiga sådana dessutom. Vad är lämplig skugga på en omöjligt figur.

Gaffeln suger förresten meen den andra är cool.

Provade att skugga lite i PS men blev inte något vidare, svårt att veta vart du vill ha skuggan med eftersom man mår illa bara av att titta på linjerna ju ;).

Men grymma motiv va det!

Bara du som kan bestämma...

Teo skrev:
Den övre helt klart. den är den enda som funkar varvet runt. Den andra blir ju bara lite streck.

Hmm, det är nog sant. Det mesta av "strecken" hamnar iofs på insidan benet, men du har nog rätt.

Chrille skrev:
:rofl Det är nog snarare tecknare som du behöver. Duktiga sådana dessutom. Vad är lämplig skugga på en omöjligt figur.

Gaffeln suger förresten meen den andra är cool.

landen skrev:
Provade att skugga lite i PS men blev inte något vidare, svårt att veta vart du vill ha skuggan med eftersom man mår illa bara av att titta på linjerna ju ;).

Men grymma motiv va det!

Bara du som kan bestämma...

Ja, jag hade liite problem att fixa skuggan...

Man kan ju inte lägga skuggor på dom där figurerna, då spricker hela idén med en "omöjlig" figur.

Hade du tänkt göra flickorna vimmelkantiga på krogen med den där? :)

SEXIGT MED UNDERARMEN

Lurch skrev:

K-Micke skrev:
Man kan ju inte lägga skuggor på dom där figurerna, då spricker hela idén med en "omöjlig" figur.

Jodå, båda varianterna finns med skuggor men även de måste ju styrka illusionen så det är inte helt självklart hur det ska funka....

FAN om jag kunde komma på vad de här figurerna kallas. Då hade det ju varit gjort i en grisblink att hitta fler.

Chrille skrev:
Jodå, båda varianterna finns med skuggor men även de måste ju styrka illusionen så det är inte helt självklart hur det ska funka....

FAN om jag kunde komma på vad de här figurerna kallas. Då hade det ju varit gjort i en grisblink att hitta fler.
"Omöjliga figurer" brukar dom kallas.

Förslag för ideer till skuggor
c31.gif

d6.gif

kub2.gif

kub4.gif

Chrille skrev:

Penrose-triangel?

Jag kom tvåa i en teckningstävling för många år sen och vann en litografi av Oscar Reutersvärd, därav motivet.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT