Tatuering (Hjälp)

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Ok.... Nu har jag sökt... o sökt efter bilder (tecknade) på någon typ av oxe.... Då hellst av ett ox/tjurhuvud med feta horn för att stämpla in på kroppen (Japp, jag är oxe).... Så, vart vänder man sig??
Jo, till sporthoj så klart!! Här finns ju sveriges mest hjälpsamma folk :yoparty
Så, om det finns någon som kan finna en skön bild, så vore jag hjärtligt tacksam..... :pannkyss

Blanco skrev:
Ok.... Nu har jag sökt... o sökt efter bilder (tecknade) på någon typ av oxe.... Då hellst av ett ox/tjurhuvud med feta horn för att stämpla in på kroppen (Japp, jag är oxe).... Så, vart vänder man sig??
Jo, till sporthoj så klart!! Här finns ju sveriges mest hjälpsamma folk :yoparty
Så, om det finns någon som kan finna en skön bild, så vore jag hjärtligt tacksam..... :pannkyss

passa dig för nitrogen när de gäller något om tatueringsråd...

Last edited:
Jag är oxå oxe. Jag har ritat en egen som jag ska tatuera in i nacken så hornen går upp en bit över tröjkanten. PM'a mig ditt mob-nr så kan du få ett MMS på en variant jag plåtat med mobilen. Min egen design (som även innefattar tecknet för mitt kinesiska år) släpper jag inte ;)

Var ska du ha tatueringen? Ska det vara stiliserat eller en 'bild' av oxen?

En Gnu är ju nästan en oxe i varje fall. :hihi

Representerar fri mjukvara också...
300px-The_GNU_logo.png

Blanco skrev:

Enklast är att vända dig till den studio som du tänkt gå till. Dom kan rita en åt dig som är mycket bättre än de flesta bilder som du kan hitta på nätet, och då blir tatten helt unik oxå. Men annars finns det lite allt möjligt på dessa länkar:

http://www.thailandtattoocenter.com/gallery/COLOR-TATTOO-FLASH
http://www.eviltattoo.com/

Kanske kan ge lite inspiration?

morlock skrev:
En Gnu är ju nästan en oxe i varje fall. :hihi

Representerar fri mjukvara också...
300px-The_GNU_logo.png
Haha, de kan få oanade följder. Grabben drar av sig tröjan på stranden o förväntar sig att brudarna ska komma krypandes fast istället får han höra: KOLLA, EN DATORNÖRD!!! :hihi

Det här är oxen du ska ha. Naturligtvis med tillhörande text.

Bifogat

• delete texas-ar.jpg
    delete texas-ar.jpg
    39 KB · Visningar: 74
*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back