Tatuerare i närheten av Falun

Anciol

Bitterfitta MC
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
såld till förmån för barnvagn...men har mutat in mig på en TL1000
Tja!

Någon som kan rekommendera en bra (självklart) tatuerare i närheten av Falun? (Borlänge, Hedemora, Gävle, Mora etc...)
Ingen lust att hjälpa House of pain med aktivitetsstöd...

Jag kan starkt rekomendera detta ställe.

Art Studio Tattoo Gefle
Mårdv. 45
80264 GÄVLE
026-64 05 71

Min syster, min bästa vän och jag själv har gjort våra tatueringar där. Torbjörn är väldigt duktig!
Lägger in en bild på min tatuering när den var nån timme gammal...

// Lena

Bifogat

• tattoo.jpg
    tattoo.jpg
    59 KB · Visningar: 275
I den fula lilla staden Ludvika finns en kille som är duktig. Socialt inkompetent, rätt alkoholiserad och givetvis inte seriös för fem öre. Han har gjort min rygg och vi håller på med foten. (Se min avatar)

Det finns en annan kille också som kanske passar dej bättre, True Heart Tattoo.
www.trueheart-tattoo.se

//P

Anciol skrev:
Tja!

Någon som kan rekommendera en bra (självklart) tatuerare i närheten av Falun? (Borlänge, Hedemora, Gävle, Mora etc...)
Ingen lust att hjälpa House of pain med aktivitetsstöd...

Gillar inte att sponsra dem heller, men skall du göra ngt med skuggning och djup, som t.ex porträtt el liknande så kan jag inte annat än rekommendera Boris på house of pain.

Annars har jag kollat in Par i hjärter i Blge, Fredda där verkar också ha bra koll. Har inte besökt snubben i Ludvika, men av bilderna att döma så verkar han också duktig.

//olden

Tack, tack!

Olden: Ska inte göra ngt sånt, bara en enkel grej. Skulle ju vara skönt att bara kunna gå ner, men så lätt ska det tydligen inte bli!

Får väl ta en runda ngn helg då, synd att man knappt kan köra hoj längre (brrr) annars hade det väl varit perfekt!

är house of pain överlag onda eller varför vill ni inte stödja dem om de är bra?

förut visste jag bara house of pain i hbg som sades vara bra, men nu har de poppat upp typ överallt här i malmö och alla ser sjukt skabbiga ut.

Clara skrev:
är house of pain överlag onda eller varför vill ni inte stödja dem om de är bra?

förut visste jag bara house of pain i hbg som sades vara bra, men nu har de poppat upp typ överallt här i malmö och alla ser sjukt skabbiga ut.

Klart jag pröjsar om tatueraren är bra, men jag har ingen lust att supporta min lokala 81...det är den enda grejen.

Anciol skrev:
Klart jag pröjsar om tatueraren är bra, men jag har ingen lust att supporta min lokala 81...det är den enda grejen.

din lokala 81? :confused:

Emmi skrev:
Custom Illusion Tattoo i Gävle ska vara jävligt bra, hört mycket gott om dem. De har gjort gaddarna på min polare Dez, bilder på http://www.decemberwiklund.com/

www.customillusion.net

Snyggt ! (hela hon förresten :tummenupp :) )

Håller med om omdömet över Custom Illusion i Gävle som gjort mina (Noby)
Trevligt bemötande , proffsigt jobb , Perfekt !

/ Lillebror

Bifogat

• TattooMoon.jpg
    TattooMoon.jpg
    14.4 KB · Visningar: 96
  • TattooSun.jpg
    TattooSun.jpg
    15.9 KB · Visningar: 177
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden