Tatuera sig?

• Thread starter Thread starter Solid snake
  • Start date Start date
Flamma77 skrev:
Sa jag faktiskt högt när det gjorde som ondast. :hihi Det hjälpte inte. :död
Men den sitter för evigt... ;)

Höhö, känns som jag kommer säga nått med "jag gillar smärta!" :hihi

Flamma77 skrev:

För mig spelade hon Lena Philipsson - Det gör ont, när jag gjorde den på ryggen och tyckte att det var min låt för kvällen

Var det inte så skönt att köra 8mil hem sedan, lite tantställning :tuttar

aci skrev:
Utgått från en standard(?) och gjort om själv ganska mycket. Vill ju vara själv om den så om någon kopierar, nakcskåt direkct :rolleyes:

Det var just därför jag undrade... Då använder jag inte den... :(

aci skrev:
Har du några förslag annars så kanske jag kan hjälpa dig

Har lite flashbilder också

Tack, jag tyckte den du hade var häftig för det ser även ut som en elak lite gubbe i den. Jag har så extremt grymt dålig fantasi så jag har inga förslag, ser bara när jag tycker nått är snyggt.. hehe...

EDIT: Fattade fel så jag skrev om hela inlägget.

Blondie skrev:
Japp gjorde det i tisdags!

skrev mikael längst ner så nu e ryggen full mitten gick bra men M o L va la sådär kul
Se där! Hade tänkt mig detsamma här. Jag antar att lösfläsket på sidan kändes en del. Du såg å andra sidan inte ut att ha så mycket som jag själv.

OLDEN skrev:
Se där! Hade tänkt mig detsamma här. Jag antar att lösfläsket på sidan kändes en del. Du såg å andra sidan inte ut att ha så mycket som jag själv.

Tack då......har en stor döskalle på sidan ut mot revbenen det gjorde riktigt ont

Blondie skrev:
Tack då......har en stor döskalle på sidan ut mot revbenen det gjorde riktigt ont

Kan tänka mig det, varken tjock hud eller mycket mellan skinn och ben. Min Tribal/viking som jag har över armen och axeln, kändes lite vid nyckelbenet. Men mest kändes nog ansiktet ändå, när han var på samma ställe länge och körde

Upp upp upp, snart är det lön och tatuering!

Har tänkt mig nått liknande denna, fast i fantasy och inte orientalisk.
Vad tror ni den går på? :rolleyes:

(Stor som ett helvete, täcker hela överarmen.)

Bifogat

• Bild.jpg
    Bild.jpg
    82.9 KB · Visningar: 84
Flamma77 skrev:
En mycket klok..eh...ja...figur.
Min kille har ett rejält jack högt uppe på ena kinden. Det är såååå sexigt! :kär

Flamma66
Det är väl en sån här du har va!! så att din kille kan tycka du e sexig, "ända in i Afrika" :tuttar

:crash
Men se till att han aktar sig för "Svergie" ... Det verkar vara ett riktigt skitställe!!

Bifogat

• mörkaste afrika copy.jpg
    mörkaste afrika copy.jpg
    43.7 KB · Visningar: 115
Last edited:
SSDD skrev:
Flamma66
Det är väl en sån här du har va!! så att din kille kan tycka du e sexig, "ända in i Afrika" :tuttar

:crash
Men se till att han aktar sig för "Svergie" ... Det verkar vara ett riktigt skitställe!!

Fan.. Ska ju snart ut å resa.. "Tyvärr" så är det ju på den amerikanska kontinenten. Händer ju inte så mycket spännande där :hihi

Här är min nyaste och den jag har i svanken. Blir nog påbyggnad på höger skuldra med en likadan liten som sitter på vänster skuldra. Eventuellt lite skuggningar & flames...

Bifogat

• helryggbak.JPG
    helryggbak.JPG
    107.9 KB · Visningar: 100
  • svank1.jpg
    svank1.jpg
    67.6 KB · Visningar: 54
  • 1.JPG
    1.JPG
    69.4 KB · Visningar: 70
Solid snake skrev:
Upp upp upp, snart är det lön och tatuering!

Har tänkt mig nått liknande denna, fast i fantasy och inte orientalisk.
Vad tror ni den går på? :rolleyes:

(Stor som ett helvete, täcker hela överarmen.)

Har du en muskulös arm, go for it. Annars hade jag fan inte tatuerat armen :rolleyes:

Emmi skrev:
Här är min nyaste och den jag har i svanken. Blir nog påbyggnad på höger skuldra med en likadan liten som sitter på vänster skuldra. Eventuellt lite skuggningar & flames...
NAJS!!
Jag ska snart pierca tungan och göra en till tattoo :)

H4 skrev:
Har du en muskulös arm, go for it. Annars hade jag fan inte tatuerat armen :rolleyes:
Jadu, där finns muskler, man får muskler på mitt jobb, tänk dig själv att lyfta upp 30 kilo typ 200 gånger 5 dagar i veckan en hel sommar.

Back