Ok.. så jätte ont gör det inte på bröstet.. beror givetvis på nerver och så åxå.. ok du vet bäst...Mavve skrev:... i form av vaddå?
Det med tunnare hud stämmer balle ju. Hur tunn är huden på patten? Där känns det sägs det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ok.. så jätte ont gör det inte på bröstet.. beror givetvis på nerver och så åxå.. ok du vet bäst...Mavve skrev:... i form av vaddå?
Det med tunnare hud stämmer balle ju. Hur tunn är huden på patten? Där känns det sägs det.
Bart skrev:ok du vet bäst...
Ok.. då borde ju jag veta bäst!Mavve skrev:edit: Du är nästan precis 2 månader äldre än jag. Nu vet du det.
Bart skrev:Ok.. då borde ju jag veta bäst!nejmen allvarligt.. jag har tatuerat en del och jag har märkt det på dom jag har tatuerat.. men som sagt.. inte lika för alla.
Kan tänka mig det. ja det är ju mkt senor och nerver där som kan spöka liteMr R skrev:Att tatuera sig på foten var lite drygt efter ett tag, men ganska roligt när tåna började rycka/spreta år lite olika håll![]()
Bart skrev:Kan tänka mig det. ja det är ju mkt senor och nerver där som kan spöka lite![]()
Mavve skrev:Varför undviker tatuerare att tatuera händerna o huvet?
Therudeboy skrev:Polarens huvud. Fattade hur han vågade tatta sig där.
Mavve skrev:Det måste kännts fint.
Har han hår som växer ut eller går han rakad?
Går han rakad så ska han ha:![]()
Therudeboy skrev:Han rakar sig för det mesta.
Mr R skrev:Att tatuera sig på foten var lite drygt efter ett tag, men ganska roligt när tåna började rycka/spreta år lite olika håll![]()
Sexy vete fan men testosteron finns det gott omktmjacke skrev:Sexy mamatestokungen va?
Man kan ju ångra sig.. det tror jag är den största anledningen..Mavve skrev:Varför undviker tatuerare att tatuera händerna o huvet?
Therudeboy skrev:Åk upp hit istället och snacka med "palle" han är duktig och har många bilder att kolla på. Billig med![]()
Solid snake skrev:Jao det kanske man skulle göra, men han i malmö tatuerar hells angels så om inte dom e nöjda så får han nog veta det.
Ska in till honom o kolla lote sen, finns en snubbe i lund som heter jonny som tatuerade brorsan o är jävligt duktig, ska även in där o glo lite nån dag.![]()
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |