Socrates
Guest
När jag ändå hade inne mitt skinnställ för reparation så passade jag på att personifiera det lite...resultatet ser ni nedan!
Personligen är jag grymt nöjd med resultatet...Tony gjorde ett mkt bra jobb! Om ni vill kolla hans hemsida så finns den här: http://www.realsoftware.se/tonyzprlook/html/index.htm
Personligen är jag grymt nöjd med resultatet...Tony gjorde ett mkt bra jobb! Om ni vill kolla hans hemsida så finns den här: http://www.realsoftware.se/tonyzprlook/html/index.htm
Last edited:




